18 Ιουλ 2020

Γάντια να βάλω ή είναι ντεμοντέ; Της Τζένης Σουκαρά

Θύμησέ μου, σε παρακαλώ, η μάσκα με προστατεύει από τον κορωνοϊό; 
Θύμησέ μου, σε παρακαλώ, εμένα προστατεύει η μάσκα ή τον πλησίον μου; 
Μήπως προστατεύει τον κορωνοϊό και δεν έχει εξακριβωθεί επιστημονικώς; 
Μπα! όλα τα ξέχασα η αφιλότιμη!


Θύμησέ μου σε παρακαλώ, η χάρτινη , αυτή της μιας χρήσης , είναι η καλύτερη ή η υφασμάτινη, αυτή που βάζω, πλένω , σιδερώνω σαν την Βίκυ Σταυροπούλου; 
Να ξέρω να κόψω φανέλες να τις κάνω μάσκες και ό,τι περισσέψει να το κάνω μπαντάνα σαν τον Βαρουφάκη και την Δανάη Στράτου για να δείχνω αν όχι ευτυχής, μέσα στην απελπισία της μοναξιάς μου, τουλάχιστον προχωρημένη σε σχέση με τις τάσεις του κορωνοκαλοκαιριού. 
Βλέπω πως  εκεί στα σαλόνια της Ευρώπης, οι χάρτινες μάσκες    πολυφοριούνται, ενώ ο Κυριάκος φορά μάσκα - ύφασμα με ελληνική σημαία διακριτική στο πλάι.
Της Μαρέβας σχέδιο; Η του εργοστασίου- haute couture;
Τι στο καλό; Δεν τον ενημέρωσαν;
Πάλι μας την φέρνουν πισώπλατα; Πάλι προβοκάτσια; 
Πάλι δάκτυλος των Τούρκων για να είναι ο πρωθυπουργός μας εκτεθειμένος απέναντι στον κορωνοιό της Ευρώπης;(Διότι της Ελλάδος είναι εξημερωμένος)
Δεν ξέρω τι να πω! Μετά την υπόθεση της Αγίας Σοφίας όλα μπορούν να συμβούν. Όλα τα ενδεχόμενα στο τραπέζι των πιθανοτήτων!
Δηλαδή , έχω πιθανό ακόμα και ο Κυριάκος να βγάζει λάθος την μάσκα και να ξεχάσει και να πλύνει τα χέρια.
 Να γυρίσει, να χαιρετήσει το υπουργικό και να έχουμε συνωστισμό υπουργικό τέτοιο, που να μπλοκάρει μέχρι και ο περίπατος του Μπακογιάννη ..
Όχι! Ακόμα δεν έχει μπλοκάρει ολοκληρωτικά πατριώτη.
Ενημερώνει τους οδηγούς ο φοίνικας περί της κυκλοφορίας. Θα αργήσεις, ναι, αλλά το πιθανότερο είναι να αργούσες μια ημέρα να πάς στον προορισμό σου, με τέτοιον περίπατο!. 
Τώρα βρίσκεσαι στον προορισμό σου, λίγο πριν το ξεμέρωμα.
Γι  αυτό η κατάσταση ακόμα δεν είναι ηλεκτρισμένη. 
Πώς να σου πω, σκέψου να επιβαρυνθεί ο Αθηναίος με τα οικονομικά του, τα φορολογικά του, τα χρωστούμενά του να πάει περίπατο ο περίπατος του Μπακογιάννη, τον goω.gr του Πιερακάκη και οι ύμνοι στον Μητσοτάκη . 
Αλήθεια σου λέω,πατριώτη, τούτο το καλοκαίρι κάποιος δάκτυλος έχει εισέλθει  και  η χώρα  πάει ανάποδα στο αυτονόητο. 
Θα μου πεις πως το αυτονόητο  είναι και συντηρητικό και θα σε κοιτάξω κατάματα να μου πεις εαν είναι προοδευτικό όλο αυτό το σκηνικό που ζούμε. 
Σου το έλεγα στις 13 Ιουλίου πως στο τέλος εμείς θα βάλουμε τη μάσκα. Εμείς θα κλειστούμε στο Κωσταλέξι μας για να γεμίσουν τα καλντερίμια κρούσματα αλλοδαπά και δεν με πίστευες. 
Τώρα φοράω μάσκα στο σούπερ μάρκετ , με τη δαμόκλειο σπάθι του προστίμου πάνω από το κεφάλι μου, για να μπορέσω να υποδυθώ όσο πιο πειστικά μπορώ  πως εγώ τον έφερα τον κορωνοιό που πήγα στο πανηγύρι και δεν τον έφεραν οι τουρίστες που άκουσαν τα πρωθυπουργικά κελεύσματα και τους λυράρηδες που  υποδέχονταν τους τουρίστες μας δίχως έλεγχο! 
Τέλος πάντων με αυτά και με εκείνα,το υπόλοιπο καλοκαίρι μας θα το περάσουμε παρέα με τις μάσκες μας, τις ενοχές μας και τους φόβους μας, μήπως κολλήσουμε τους οικείους μας, μήπως μας κολλήσουν οι αδελφοί μας, μήπως ναυαγήσει ο τουρισμός μας, μήπως οι τουρίστες αρρωστήσουν και τα τινάξει το δικό μας υγειονομικό σύστημα. Βγείτε, χαρείτε , όσο είναι καιρός, γιατί σε τίποτα δεν το έχουν να μας κάνουν να στέλνουμε μέσα στο κατακαλόκαιρο μηνυματάκια και αναφορές για να πάρουμε άδεια να  κάνουμε βόλτα το σκύλο  της γειτονιάς. 
Άσχετο: Γάντια να βάλω ή είναι ντεμοντέ;