27 Μαρ 2020

Η επόμενη μέρα


Επειδή πολύς κόσμος αναρωτιέται, πώς θα είναι η ζωή μας την επόμενη μέρα, πάρτε μια πρώτη γεύση:

Σε διεθνές επίπεδο, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου λέει, πως η...



ύφεση θα είναι χειρότερη από το 2008. Μνημόνια κι αφού δύσει ο ήλιος.

Ο Μάριο Ντράγκι μιλάει για αύξηση του χρέους των κρατών με παράλληλη διαγραφή ιδιωτικών χρεών, δανεισμό επιχειρήσεων με μηδενικό επιτόκιο από τις τράπεζες αλλά με κρατική εγγύηση. Μαντέψτε, τι σημαίνει αύξηση κρατικού χρέους και κρατική εγγύηση.

Οι ΗΠΑ επικήρυξαν τον Μαδούρο με 15 εκατομμύρια δολάρια (15.000.000 $) ως ναρκοτρομοκράτη. Άσχετο; Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε.

Στα δικά μας, σύνταξη στα 72. Αυτό ψηφίστηκε κατά τη διάρκεια του έπους του Έβρου.

Ο υπουργός εργασίας δήλωσε, πως τα εισοδήματα των πολιτών θα μειωθούν και θα αυξηθεί η ανεργία. Πάνω που ήταν έτοιμο, να εκτοξευτεί το ελατήριο της οικονομίας, ρε γαμώτο.

Εκ περιτροπής εργασία στον ιδιωτικό τομέα με μείωση μισθού 50% για 6 μήνες. Στο χωριό μου λένε “ουδέν μονιμότερο του προσωρινού”.

Η κυβέρνηση δίνει 30 εκατομμύρια ευρώ (30.000.000 €) σε ιδιωτικές κλινικές για την αντιμετώπιση της πανδημίας και 11 εκατομμύρια ευρώ (11.000.000 €) για διαφημιστικά στα ΜΜΕ. Την ίδια στιγμή ζητούνται εθελοντές για τα νοσοκομεία.
Κι όλα αυτά είναι απλά η αρχή.

Κ.Τ.

Υ.Γ. Να ενημερώσω όλους τους επαναστάτες, που είναι έτοιμοι να λογαριαστούν μετά, πως ο λογαριασμός πληρώνεται τώρα. Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

(Αγαπητέ φίλε, εγώ πιστεύω την Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία μας διαβεβαίωσε, πως, μετά τον κορωνοϊό, θα εκτιναχτεί το ελατήριο της οικονομίας και θα ξεσκιστούμε στα ταξίδια. Οπότε, μετά θα πάμε όλοι ταξίδια. Τώρα μένουμε όλοι σπίτι, μέχρι να έρθουν να μας το πάρουν. Εγώ δεν έχω σπίτι, οπότε δεν έχουν και τίποτα να μου πάρουν. Εντελώς σοβαρά, έχω ξεσκιστεί να γράφω, πως το να προσβληθεί κάποιος από κορωνοϊό, είναι ένα ενδεχόμενο αλλά η οικονομική καταστροφή εκατομμυρίων ανθρώπων είναι βέβαιη και οριστική. Αλλά δεν με ακούν. Δεν πειράζει. Να είστε καλά. Την αγάπη μου.)


ΠΗΓΗ: pitsirikos.net