31 Μαρ 2020

Των μέτρων ο παραλογισμός... με μέτρο! Της Τζένης Σουκαρά


Ο πρωθυπουργός μας, λένε οι κυβερνητικές ντουντούκες, εκνευρίστηκε πολύ, που είδε τόσο κόσμο να γυμνάζεται στη Παραλία της Θεσσαλονίκης. 
Η σκέψη της στιγμής ήταν  μήπως και δει ο κορωνοϊός τα σφριγηλά σώματα...


και τα κυνηγήσει και κάπως έτσι αποδομηθεί το "μείνετε σπίτι" και γίνει εδώ, των ...Εντατικών και των γιατρών που δεν επαρκούν!

Φαίνεται πως είναι τόσο πολύ θυμωμένος ο Κυριάκος, που ετοιμάζεται να κάνει ακόμα ένα διάγγελμα αναδεικνύοντας το στιβαρό προφίλ του, δίδοντας μας οδηγίες για τελευταία φορά, πώς να  τρέχουμε σε περιόδους καραντίνας!

Τι να σου πω αγαπητέ μου! Ό,τι μου πουν, κάνω και αυτοί δεν ικανοποιούνται με τίποτα. 
Κλείσανε τις ταβερνες και τα καφέ, το δέχθηκα. Μπουκιά κρυφή δεν έβαλα στο στόμα. 

Παρ' όλα αυτά εκείνοι κράτησαν ανοικτές  τις τράπεζες και δεν βελτίωσαν τις ουρές στα ΑΤΜ !
Κάνουμε γραμμή συσσιτίου έξω απο τα πιστωτικά ιδρύματα, αλλά ουδείς πτοείται. 
Τον αέρα μου θέλω να πάρω στο πάρκο της γειτονιά μου, και αυτόν  τον απαγορεύσαν και το δέχτηκα, τι τον θέλω, είπα και τσουπ χειροκρότησα. 

Απο εκεί να ξέρεις ανέβηκε το ποσοστό δημοφιλίας του Κυριάκου. 
Μην μου  απαγορεύεις πατριώτη το πάρκο όμως  και μου ανοίγεις το σούπερ μάρκετ, δίχως έστω να μου το μονοδρομήσεις. Και τα καρότσια συγκρούονται μαζί με τον ιό, που καραδοκεί πίσω απο τα τσιπς. Και η μάσκα με την άλλη λοξοκοιτιούνται..

Στην παραλία κακιώνουν, αν πάω να περπατήσω.
Μαζευτήκατε πολλοί, μας λένε!
Ποιος έδωσε  κουπόνι με ώρες , να ξέρω πότε θα βγώ και  πού θα περπατήσει  ο μικρός μου σκύλος και δεν μου το είπε; Κανείς. Τώρα απειλούμαι, πως θα μου απαγορευτεί και αυτό, γιατί ο ιός βλέπει πολυκοσμία και τρελαίνεται. 
Ο σκύλος μου να δεις!

Πάντως δεν του κάνουν αίσθηση τα ταξί του ιού, από ότι αντιλαμβάνομαι. Διότι αναζητάται ο τρόπος για την εκκένωση των παραλιών, όπου δημιουργείται συνωστισμός, ενω αντιθέτως στα ταξί "απαγγέλουν το καλημέρα μοναξιά' και η νόσος στρίβει απο μελαγχολία. Γνώμη μου!

Κάτι ανορθόδοξο υπάρχει σε αυτή τη νοσοφρενίτιδα. Διότι αγαπητέ μου δεν μπορείς να με πείσεις, πως ο κορωνοϊός δεν αγαπά το ψωμί και τους φούρνους γενικότερα, αλλά λατρεύει τα παπούτσια και τα ενδύματα. Πού θα πάει; Ψυχή ζώσα δεν θα βρει!

Και στην τελική αναρωτιέμαι, γιατί κολλάω τον κορωνοϊό αν πάρω τα βουνά και τα λαγκάδια, τις παραλίες, τις πλατείες και τα πάρκα και όχι εαν πάω για επίσκεψη στους πάγκους των λαικών; Να το ξέρω δηλαδή, να δω πιο φιλικά τα μπρόκολα και τα υπόλοιπα ζαρζαβατικά. 

Γενικώς τα μέτρα αυτά διέπονται από μια λατρεία στο οξύμωρο! Παίρνεις λεωφορείο και μετρό, είσαι βουτηγμένος στη νομιμότητα, παίρνεις το αυτοκίνητό σου, είσαι σεσημασμένος και δηλώνεις παρουσία στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. 

Αν είσαι χριστιανός, βρίσκεσαι πνευματικώς σε καραντίνα αφού ο ιός αυξάνεται και πλυνθήνεται αν είσαι μουσουλμάνος και της δομής πέρα βρέχει! Ο ιός λιάζεται στην πλατεία Ομονοίας. 

Σήμερα λοιπόν άκουσα, πως θα παρθούν και άλλα μέτρα και με έπιασε συγκίνηση. Σκληραγωγούμαι και αντέχω! Είμαι καλά! Φέρτε μου δημοσκοπήσεις να βγάλω τον πρωθυπουργό μας κούκλο και με διαφορά!

Εκείνα τα περιπολικά που ενισχύουν τις Αστυνομικές διευθύνσεις, αντι να ενισχύουν τα Νοσοκομεία πώς να την ερμηνεύσω; 
Αν υποψιαστώ πως επανδρώνεται η Αστυνομία για να φυλάει τα κρούσματα, τότε  μιλάμε για την πλήρη διασάλευση!

Ακόμα ψάχνω να βρω, εαν υπάρχουν τεστ για τους πληβείους. 
Γιατί βλέπεις για τους πλούσιους και τους famous υπάρχουν τέστ και μην μπερδεύεσαι πως ο ιός λαχταράει την elite!

Για τους φτωχούς ...όχι! Όπου φτωχός και η μοίρα του! Και εδώ επιτρέπεται ο συνωστισμός!