31 Ιαν 2020

Η κόντρα Τατούλη - Νίκα και οι ανοιχτοί λογαριασμοί των εκλογών


Στον αέρα για μια ακόμα φορά το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Η ένταση δεν λέει να κοπάσει ανάμεσα στον νυν και πρώην Περιφερειάρχη Πελοποννήσου.Και η αλήθεια είναι πως ουδείς έχει πρόθεση να κάνει πίσω. 


Και αν κατηγορείται ο Τατούλης πως ευθύνεται για την ένταση αυτή, θα επισημαίναμε πως και ο Νίκας δεν δείχνει καμία διάθεση εξομάλυνσης ,παρά τις περί του αντιθέτου δηλώσεις του, μετά απο κάθε αψιμαχία που  προδίδει τις διαθέσεις του. 

Χθες οι δυο επικεφαλής διασταύρωσαν τα ξίφη τους επί προσωπικού και με στόχο το ξεκαθάρισμα λογαριασμών  με αποτέλεσμα να υπάρξει άλλη μια θυελλώδης συνεδρίαση.

Η δήλωση του Παναγιώτη Νίκα "εγώ, ούτε τη γυναίκα μου έβαλα στο γραφείο μου, ούτε τα παιδιά μου έβαλα να παίρνουν έργα, ούτε συγγενείς μου μάζεψα γύρω γύρω για να διοικήσω την περιφέρεια Πελοποννήσου» δυναμίτισε το κλίμα και έφερε την απάντηση του Πέτρου Τατούλη.

«Η γυναίκα μου είναι υπάλληλος στο Υπουργείου Υγείας, υπηρετεί 32 χρόνια, με ειδικότητα καρδιολογίας και δημόσιας υγείας.Η κόρη μου η οποία προσλήφθηκε για ένα χρόνο στο γραφείο τύπου της περιφέρειας διότι είχε τα συγκεκριμένα προσόντα.
Μιλά συνεχώς για την οικογένειά μου αλλά το χειρότερο από όλα αυτά, ο μειλίχιος περιφερειάρχης που ζητά συνεννόηση, αυτόν που  με δεκανίκι τον εγκατέστησαν εδώ πέρα, γυρίζει και λέει απειλώντας ότι θα βάλω τον Τατούλη φυλακή. Θα έπρεπε να κοκκινίζει.
Σας έχω πει ό,τι προκύψει να πάει κατευθείαν στον εισαγγελέα .Αλλά δεν το κάνετε αυτό, παρά μόνο λόγια πίσω απο τις πλάτες.Ό, τι προκύψει μην το πάτε στον Μητσοτάκη και στον Τσίπρα αλλά στους εισαγγελείς.
Εγώ δεν έχω αναφερθεί στην ιστορία του, στη φοιτητική του δράση, με ποιους ήταν τότε. Δεν μίλησα προεκλογικά ούτε για τον σαιτοπόλεμο που έτρεξε να κρυφτεί σαν κλέφτης, δείχνοντας ως υπεύθυνο έναν συνεργάτη του.
Εγώ δεν έχω πει τίποτα για την οικογένειά του, για τις σχέσεις της οικογένειά του με το ΣΥΡΙΑΖΑ και πως εξελίχθηκαν.»είπε ο Τατούλης.