12 Μαΐ 2016

Έσχες ναι, Πόθεν ;;;; - Της Χριστίνας


Πες μου καλέ μου Βουλευτή γιατί να με νοιάζουν τα οικονομικά σου στοιχεία 3 ετών πριν;
 
Πες μου καλέ μου άνθρωπε γιατί πρέπει να διαβάζω και να διαβάζω και να στραβώνομαι για να βγάλω άκρη με την περιουσία που έχεις, τα πατρικά και τα ιδία, τα πωληθέντα και τα κατατεθειμένα…

 

Του σου χω φταίξει ο δύσμοιρος ο ψηφοφόρος και μου μοστράρεις περιουσία… ναι – ναι περιουσία, όταν την δική μου φύλλο και φτερό την κάνεις!
Και να πεις , υποχρεούμαι, οκ το δέχομαι!
Γιατί όμως βρε καλέ μου , δεν δίνεις τα πρόσφατα στοιχεία και όχι εκείνα που ξίνισαν σαν τα γάλατα που έμειναν;
Εγώ σου δίνω τα οικονομικά μου στοιχεία για το έτος που παρήλθε, Εγώ και εκατομμύρια άλλοι υπόχρεοι του Ελληνικού Κράτους το οποίο εσύ υπηρετείς…
Υπηρετείς;
Επέτρεψε μου ένα ερωτηματικό να το βάλω διότι ορκίζεσαι να τηρείς το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους και εκείνο το ρημάδι το Σύνταγμα λέει με σαφήνεια πως όλοι οι πολίτες είναι ίσιοι απέναντί στο Κράτος και στους νόμους του!
Ποια ισότητα έχουμε εμείς οι δυο όταν εσύ δίνεις στοιχεία του οικονομικού έτους 2012 και εγώ δίνω του οικονομικού έτους 2015.
Και εντάξει εσύ των ΝΔ Και ΠΑΣΟΚ , πέσε λίγο-πολύ ξέρουμε πως είσαστε «φτιαγμένοι»…
Εκείνους του ΣΥΡΙΖΑ ήθελα να δω τώρα που πήραν εξουσία. Να δω τις αλλαγές να συγκρίνω, να βγάλω ένα συμπέρασμα!
Αριστερό;
Δεν ξέρω αν θα ναι αλλά ένα συμπέρασμα οπωσδήποτε!

Για να μην σου πω το άλλο καλέ μου Βουλευτή, καλέ μου άνθρωπε και σε σένα καλέ μου Υπουργέ το λέω για να τα αλλάξεις…
Το «πόθεν» που είναι σε όλα αυτά που είδαμε και θα δούμε όλες τις μέρες;
Το «έσχες» δεν μπορώ να πω το χετε πιάσει. Αλλά για το «πόθεν» ελέγχεστε!
Μόνο το δικό μου το «πόθεν» θες να ελέγχεις σαν Βουλευτής μέγας και ανώτερος τη τάξει και το δικό σου εγώ ο ψηφοφόρος να μην το δω ούτε και με το κυάλι!

Να χω άδικο; Δεν ξέρω. Το δίκιο νιώθω να με πνίγει όμως κι αν σε στεναχωρώ σχώρα με!