28 Απρ 2016

Κώστα Παρτσινέβελο… Ενταύθα


Καλέ μου Προιστάμενε, απ έξω τα έχουμε μάθει!
 
Τι προβλέπεται για το δώρο του Πάσχα, τι ισχύει για τους δικαιούχους, ποια είναι τα χρήματα και μέχρι πότε πρέπει να καταβληθούν…


Επίσης εμπεδώσαμε πως η Μεγάλη Παρασκευή διέπεται από ειδικό καθεστώς εργασίας… 

 


Κτήμα μας κάναμε και τις συνέπειες, επ ακριβώς τις ανέφερες και ειδικά τα πρόστιμα για τα οποία μίλησες! 


Συνείδηση μας έγινε επίσης πως η μη καταβολή δώρου επισύρει αυτόφωρη διαδικασία

 
Ακόμα – ακόμα και το γεγονός ότι υπάρχει σωρεία καταγγελιών τις ημέρες ετούτες, κι αυτό λιανά μας το έκανες , «το χουμε»! 


Μετά αγαπητέ μου προιστάμενε; 

 
Ναι – ναι μετά εννοώ!
Μετά τις αναφορές δεν πρέπει να έρθουν οι πράξεις ;
Δεν πρέπει να μας πει, πόσα αυτόφωρα είχαμε για μη καταβολή δώρου ( ένεκα καταγγελιών που υπάρχουν ντε!) , πόσοι δεν τήρησαν τα της Μ.Παρασκευής και τα των Κυριακών;

 
Μια «σούμα» δεν θα έχουμε, έναν απολογισμό να το θέσω πιο ευγενικά δεν θα κάνει η υπηρεσία;
Έτσι για να δει και ο εργαζόμενος πως υπάρχει επίπτωση στον μη τηρούντα τα πρέποντα… 

Έτσι για να πιστέψουμε πως κάποιος ελέγχει βρε παιδί μου!
Πως κάποιος τα συμφέροντα μας τα προφυλάσσει…


Αλλά θα μου πεις… Έλλειψη προσωπικού! Και για να γίνουν όλες αυτές οι δουλίτσες, χρειάζονται χέρια


Βλέπεις κι αυτοί οι έλεγχοι δεν γίνονται μόνοι τους!
Θα με διαψεύσεις αγαπητέ μου προϊστάμενε;
Με χαρά θα το περιμένω αν και δεν στο κρύβω… δυσπιστώ! 

 
ΥΓ! Το ότι η υπηρεσία σας θα είναι ανοιχτή και την Μ.Παρασκευή δεν με καθησυχάζει ιδιαίτερα…