2 Αυγ 2013

ΓΚΕΖΕΡΛΗΣ: Εστησαν άθλια σκευωρία εναντίον μου


Δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι έχει συμβεί και τι εννοεί ο δημοτικος συμβουλος και πρώην δήμαρχος Σολυγείας Γιάννης Γκεζερλής σε όσα αναφέρει στην ανακοίνωσή του. Παρα ταύτα ο πρώην δήμαρχος αναφέρει...

 τα εξής:

Eίναι η πολλοστή φορά που η λάσπη χρησιμοποιείται για να με πλήξει προσωπικά, από συγκεκριμένα κέντρα. Τα κέντρα αυτά θολωμένα από όσα έρχονται επέλεξαν μία νέα άθλια εις βάρος μου σκευωρία.
Κατά την διάρκεια της προχθεσινής συναυλίας του Γιώργου Νταλάρα, εμφανίστηκε για κάποιο λόγο ένα περιπολικό της Ελληνικής αστυνομίας. Οι συκοφάντες διέδωσαν ότι το περιπολικό πήγε στον χώρο της συναυλίας μετά από δική μου καταγγελία.
Είναι χυδαίο ψέμα.
Ποτέ δεν θα έκανα καταγγελία για πολιτιστικό γεγονός και ιδιαίτερα στο χωριό μου.
Ποτέ δεν υπήρξα άφιλος,απάτρις και ρουφιάνος. Άλλους συνοδεύουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
Οι άθλιες εναντίον μου σκευωρίες θα πέσουν και αυτή την φορά στο κενό.
Οι Σοφικίτες ξέρουν ποιοι βρίσκονται πίσω από όλα αυτά και θα αποδώσουν λεβέντικα όπως ξέρουν δικαιοσύνη.
Όσοι πιστεύουν ότι με τέτοια βρώμικα κόλπα θα σταματήσουν τον Γιάννη Γκεζερλή πλανώνται πλάνη οικτρά.
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.