22 Σεπ 2011

Ομιλος Λαρσινού: Ασφάλισε όλους τους μαθητές της Περιφέρειας Πελοποννήσου


Μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία, που δίνει το παράδειγμα, στη νέα φιλοσοφία των καιρών που θα πρέπει να διέπει τον επιχειρηματικό κόσμο, έδωσε χθες το βράδυ ο Όμιλος Λαρσινού.
Στο περίπτερο της επιχείρησης και μέσα στον εκθεσιακό χώρο η  Ευγενία Λαρσινού και ο Γιάννης Λαρσινός...

(πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος αντίστοιχα) παρέδωσαν στον Περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη και στον γγ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Τάσο Αποστολόπουλο 88.000 ασφαλιστήρια για όλους τους μαθητές των δημοτικών - γυμνασίων και λυκείων της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

"Θεωρούμε πως είναι το ελάχιστο, παρ' όλο που υπερβαίνει τις δυνατοτητες μας. Γιατί δεν μπορούμε να κλείνουμε το μάτι στην δυστυχία δίπλα μας" δήλωσε ο Γιάννης Λαρσινός αναφερόμενος στην πρωτοβουλία της εταιρίας του.
Πάντα σεμνή κι αγαπητή σε όλους η πρόεδρος της εταιρίας Ευγενία Λαρσινού τόνισε"Από τότε που ίδρυσα την εταιρία ΛΑΡΣΙΝΟΣ προσπάθησα να μεταδώσω τέσσερις φράσεις: Προσπάθεια- ταπεινότητα-φιλότιμο- αλληλεγγύη. Αισθάνομαι τους μαθητές παιδιά μου και εγγόνια μου. Είναι το μέλλον της ταλαίπωρης χώρας μου. Η πράξη αυτή είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε εγω κι οι γιοί μου για σας τα παιδιά, που αποτελείτε το μέλλον".