24 Νοε 2010

Π Μπεγλίτης :"Το πρώτο στρατόπεδο που θα κλείσει και έχω συναινέσει ήδη σε αυτό, θα είναι της Κορίνθου, το 6ο Σύνταγμα Πεζικού."

( απόσπασμα απο συν/ξη στον  ρ/σ σταθμό 9,84)
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μαθαίνω μάλιστα κ. Υπουργέ ότι θα κλείσετε και στρατόπεδο στην Τρίπολη, εκεί στον κ. Τατούλη, τον οποίο αγαπάτε. Είναι ακριβές αυτό; Εντάξει, αυτό ήταν χιούμορ.


Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Σχεδιάζουμε πανελλαδικά. Δε σχεδιάζουμε τοπικά. Η προσέγγισή μας έχει στόχο να δημιουργήσουμε όπως σας είπα ένα σύγχρονο στρατό, σύγχρονες Ένοπλες Δυνάμεις.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για τους περισσευούμενους βαθμοφόρους;

Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Δεν σας κρύβω, παρότι είμαι στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και παρότι εκλέγομαι βουλευτής στο νομό Κορινθίας, έχω βγει και έχω πει ότι το πρώτο στρατόπεδο που θα κλείσει και έχω συναινέσει ήδη σε αυτό, θα είναι της Κορίνθου, το 6ο Σύνταγμα Πεζικού.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Που έχουμε αναμνήσεις όλοι από εκεί.

Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Έχετε αναμνήσεις όπως όλοι μας. Άρα, λοιπόν, χωρίς τη λογική του πολιτικού κόστους, χωρίς καμία πολιτική μικροπολιτική σκοπιμότητα, πρέπει να προχωρήσουμε γενναία, με τόλμη.