7 Οκτ 2010

ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Καλημέρα…διαδίκτυο! 

της Χριστίνας Τσιορωτά 
 Κάποτε θα δεις που θα… μου είχαν πει 2 χρόνια πριν και να μαι! Και εγώ στο διαδίκτυο , στο πλάι μιας αξιόλογης δημοσιογράφου,  μιας ξεχωριστής γυναίκας , μιας συναδέλφου που έχω την χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι τα 8 από τα 10 χρόνια της δημοσιογραφικής μου πορείας. Ξεκινήσαμε με πείσμα , μεράκι και μεγάλη αγάπη πριν από 8 χρόνια την κοινή μας πορεία και έτσι συνεχίζουμε και σήμερα…
σα μια γροθιά, με αξιοπιστία και υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι  σ εκείνον που μας διαβάζει , μας ακούει , επιλέγει εμάς για την ενημέρωση του , κυρίως με αξιοπρέπεια συνεχίζουμε σαν ομάδα στο jenny s world διεκδικώντας όλο και περισσότερα κλίκ, αφού αυτά στον κόσμο του διαδικτύου είναι που επιβραβεύουν το καλόν της εργασίας.. Κάθε μέρα, από αυτήν εδώ την στήλη θα… καλημερίζω έναν από εσάς… κι αναλόγως θα του φτιάχνω ή θα του χαλάω την ημέρα… θα μου την ανταποδίδετε αλλά και όχι…

Καλημέρα!