25 Ιαν 2011

Ο τουριστικός χάρτης της Κορίνθου με τον άσπρο Πήγασο


Τον χάρτη του δήμου Κορινθίων τον είδατε;
Η αγαπητή μου φίλη, "περιπτερού" στο επάγγελμα, μου το έδωσε ως λάφυρο πανευτυχής που διαπίστωσε την έκπληξη μου!Με είχαν προλάβει οι εξελίξεις !
Ο χάρτης,σύμφωνα με την μαρτυρία της μοιράσθηκε σήμερα!Τουλάχιστιν στα περίπτερα!
Να έχουν να δίνουν στους τουρίστες που έρχονται στην πρωτεύουσα πόλη ,κόρη του Πηγάσου και να ξέρουν οι άνθρωποι πού βρίσκονται!
Ποια χώματα πατούν!
Θα μου πεις αναγνώστη μου  ευθέως,μα έρχονται τουρίστες στην Κόρινθο τέτοια εποχή; Θα σου απαντήσω με απόλυτη φυσικότητα και γιατί να μην έρθουν; Εδώ μας προτιμούν για την βόλτα τους  πια οι Λουτρακιώτες!Οι τουρίστες δεν θα έρθουν;
Ο τουριστικός οδηγός βεβαίως αναφέρεται στην προ Καλλικράτη εποχή ! Πρέπει να συνετάχθη την ώρα που αντικρίσαμε με ρίγη συγκίνησης το πρώτο κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι μας..
Γι΄ αυτό και οδηγούμε τον επισκέπτη π.χ. στα Καλάμια και χωρίς κουβέντα,στον Μητροπολιτικό μας Ναό ,στην Αρχαία Πειρήνη, στο ναό της Οκταβίας και στον περήφανο Ακροκόρινθο!
Ο επισκέπτης βέβαια παθαίνει μια σύγχιση με τον Πήγασο που στο εξώφυλλο είναι άσπρος! Στο καλωσόρισμα του στο Φλοίσβο τον είδε  μαύρο!
Άντε να του εξηγήσεις του αλλοδαπού πως μαύρισε η ζωή μας και είπαμε να της βάλουμε λίγο χρώμα κι έτσι ασβεστώσαμε τον Πήγασο!
Μέχρι ώρας δεν έχω παρατηρήσει εμπεριστατωμένα τον τουριστικό χάρτη της Κορίνθου.Οπωσδήποτε όμως είναι μια ιστορική στιγμή θαρρώ,η οποία βάζει επιτέλους στο χρονοντούλαπο τα καρτ ποστάλ με την πλατεία του Φλοίσβου επι εποχής του αείμνηστου Τουριστικού της εφηβείας μας και με φόντο τους δυο πανύψηλους μαδημένους , ταλαιπωρημένους και μοναδικούς  φοίνικες κοντά στην στρατιωτική λέσχη! 
 Θα επανέλθω!