23 Φεβ 2021

"Ψάχνονται" στην μείζονα αντιπολίτευση Βέλου Βόχας με την ανάρτηση του Μ. Λιάκου


 Κραδασμούς, ως φαίνεται,  στον χώρο της μείζονος αντιπολίτευσης έφερε η ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του στο fb του δημοτικού  συμβούλου Μιχάλη Λιάκου, ο οποίος με μια δήλωση σιβυλλική που ωστόσο δείχνει προθέσεις διαχωρισμού αναφέρει τα εξής: 

Κατόπιν σχετικού δημοσιεύματος της εφημερίδας της παράταξης «ΝΕΑ ΠΝΟΗ» με τίτλο «Στυλοβάτες της ΝΕΑΣ..

ΠΝΟΗΣ», είμαι υποχρεωμένος, τοποθετούμενος δημόσια να διευκρινίσω τα εξής:

-Υπηρετώ με όλες μου τις δυνάμεις τον Δήμο μου.

-Αγωνίζομαι για τον Δήμο από τη θέση του δημοτικού συμβούλου της μείζονος αντιπολίτευσης όπως ακριβώς την όρισαν οι συμπολίτες μου στις τελευταίες εκλογές.

-Πέρα από τον εαυτό μου, εκπροσωπώ αποκλειστικά την ομάδα δράσης πολιτών «ΜΑΖΙ» και τους 600 συμπολίτες μου που εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους το εγχείρημά μας.

-Ως εκ τούτου με αντιπροσωπεύουν δημοσιεύματα που φέρουν την υπογραφή μου και μόνο!

-Πρωταρχικό μου μέλημα τα επόμενα χρόνια είναι να κερδίσει ο τόπος μας τις χαμένες του μέρες. 

-Ο αγώνας αυτός είναι συνεχής!

Με εκτίμηση,

Μιχάλης Λιάκος 

Δημοτικός Σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης, μέλος της ομάδας δράσης πολιτών «ΜΑΖΙ»