6 Μαρ 2020

“Σκοτώνονται για να μπουν στην Ελλάδα” το νέο σλόγκαν για τον ελληνικό τουρισμό


Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, αφού περιλαμβάνει σκηνές από τις μάχες ανάμεσα στους μετανάστες και τις ελληνικές δυνάμεις ασφαλείας στον Έβρο και έχει ως σλόγκαν...


την φράση: “Σκοτώνονται, για να μπουν στην Ελλάδα”.

Μάλιστα, στο διαφημιστικό βίντεο υπάρχει πλάνο με έναν νεκρό Σύρο (που η τουρκική πλευρά υποστηρίζει, πως σκοτώθηκε από πυρά που προήλθαν από την ελληνική πλευρά) και τότε είναι που ακούγεται η φράση: “Αξίζει και να σκοτωθείς, για να κάνεις διακοπές στην Ελλάδα”.

Η καμπάνια χτυπάει και τον τουρκικό τουρισμό, αφού αμέσως μετά, μια αισθησιακή γυναικεία φωνή λέει: “Αν είναι τόσο ωραία στην Τουρκία, όλοι αυτοί γιατί σκοτώνονται να φύγουν για να πάνε στην Ελλάδα;”.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θεωρείται πολύ επιτυχημένη, αφού σπάει το μοντέλο “ήλιος-θάλασσα” και εστιάζει στο μέτωπο του πολέμου στον Έβρο, όπου οι ελληνικές δυνάμεις τίμησαν για μια ακόμα φορά τα εθνικά μας χρώματα και οι εχθροί αναγκάστηκαν να υποκύψουν στο ελληνικό μεγαλείο.

Η καμπάνια του ΕΟΤ έχει στόχο να προσελκύσει τουρίστες από την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και την Αυστραλία αλλά και πρόσφυγες και μετανάστες, αφού φέτος η χρονιά θα είναι δύσκολη για τον τουρισμό και οι αφίξεις θα μειωθούν.

Βλέποντας τις ακυρώσεις και την μείωση των κρατήσεων για τους επόμενους μήνες (εξαιτίας του κορωνοϊού) το υπουργείο Τουρισμού αποφάσισε, να μοιράσει τους πρόσφυγες και τους μετανάστες σε όλα τα ελληνικά νησιά.

Ο πρόσφυγες δεν θα μένουν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης αλλά σε πολυτελή ξενοδοχεία στη Μύκονο, στη Ρόδο, στη Σαντορίνη και στα άλλα νησιά, ώστε τα ξενοδοχεία να παρουσιάζουν πληρότητα και να μη μοιάζουν ερημωμένα.

Το υπουργείο Τουρισμού θεωρεί, πως δεν είναι καλό να έρχονται οι τουρίστες από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη και να βλέπουν τα ξενοδοχεία άδεια, οπότε θα ντύσει τους πρόσφυγες με ακριβά ρούχα (αφού τους πλύνει, τους κουρέψει και τους μάθει το savoir vivre) και θα τους παρουσιάζει σαν πλούσιους τουρίστες που κάνουν διακοπές και όχι σαν βρομερούς και τρισάθλιους υπάνθρωπους, όπως όλοι ξέρουμε ότι είναι.


ΠΗΓΗ: pitsirikos.net