2 Αυγ 2011

Προς τους καινούργιους εξουσιαστές


Ένα προσωπικό -προειδοποιητικό άρθρο απο την συνάδελφο Σωτηρία Παπαδοπούλου αναρτήθηκε σήμερα στην προσωπική της ιστοσελίδα parapolitika argolida.gr...Μας προβλημάτισε ιδιαίτερα γι' αυτό και το φιλοξενούμε κι εμείς..Ολοι οι δημοσιογράφοι θα πρέπει να συνταχθούμε απέναντι..
απο τέτοιου είδους "φαινόμενα" και συμπεριφορές..

 Γράφει η Σωτηρία Παπαδοπούλου

Είσαστε τουλάχιστον αστείοι "κύριοι", αν νομίζεται ότι εκβιάζοντας με θα μου κλείσετε το στόμα. Έχω πολλά τρωτά σημεία, ναι αυτό είναι αλήθεια όμως ξέρετε κάτι δεν σας παίρνω χαμπάρι και αυτό να το θυμάστε. Όσο και αν προσπαθείτε  το μόνο που μπορείτε να καταφέρετε είναι να ψάχνω ακόμη περισσότερο και να βγάζω στην δημοσιότητα τις "καλές σας πράξεις". Βέβαια το κακό με μένα είναι ότι όταν γράφω κάτι το υπογράφω και δεν κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία που προσφέρει το ίντερνετ και βέβαια δεν κρύβομαι πίσω από κανέναν. Εσείς όμως δεν έχετε τον ανδρισμό να το κάνετε αυτό, κρυβόσαστε σαν τα τρωκτικά πίσω από την εξουσία και εκβιάζεται εμένα και τους φίλους μου γιατί η αλήθεια σας φοβίζει. Εγώ λοιπόν θα συνεχίσω να ψάχνω την αλήθεια στον βαθμό που μπορώ και να είστε σίγουροι ότι την επόμενη φορά που θα κάνετε τα ίδια υπάρχει και εισαγγελέας με ότι αυτό σημαίνει . Λυπάμαι πραγματικά που πολλά χρόνια βρέθηκα σε ένα χώρο με πολλούς από εσάς και με κάποιους άλλους   που βρεθήκατε τώρα   ξαφνικά, κρατώντας μόνο τον τίτλο του. Όποιος νομίζει ότι αυτά είναι λόγια του αέρα είμαι στην διάθεσή του και με αποδείξεις για ότι γράφω και λέω.

parapolitikaargolida.gr