20 Ιαν 2011

Α.Παπαφωτίου:"Θ' αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να φέρω εις πέρας το έργο που μου έχει ανατεθεί"


Ο   κ.Απόστολος Παπαφωτίου  μετά την επίσημη ανακοίνωση ανάληψης καθηκόντων του ως υπεύθυνος Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου στους τομείς  Ενέργειας – Βιομηχανίας  και πολιτισμού  έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Θέλω να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ.Πέτρο Τατούλη που μου εμπιστεύεται τους κρίσιμους αυτούς τομείς για την Περιφέρειά μας σε μια τόσο δύσκολη εποχή για την χώρα μας αλλά και ιδιαίτερα για  την Πελοπόννησο.
Διαβεβαιώνω τον κ.Περιφερειάρχη αλλά και όλους τους Πελοποννήσιους συμπολίτες μου ότι θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις ενεργώντας πάντα με διαφάνεια, προς το συμφέρον όλων   ώστε να φέρω εις πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το έργο που μου έχει ανατεθεί.


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ