13 Νοε 2010

Μια απάντηση στο "φιλικό μας " μπλογκ



 Λοιπόν!

Διαβάζοντας, απλώς, τα κείμενά σου
θα έλεγε κανείς
ότι έχεις πρόβλημα με τις θέσεις μου.



Παρατηρώντας τα, λίγο προσεκτικότερα
θα νόμιζε κανείς
ότι το πρόβλημά σου
είμαι εγώ (προσωπικά)
(αλλοιώς γιατί τα ψέματα, οι συκοφαντίες)

Αν καθήσει κάποιος και το σκεφτεί,ακόμα περισσότερο
θα καταλάβει (είναι φανερό πιά)
πως το πρόβλημά σου, είσαι ΕΣΥ (sic)

Πως; Γιατί; Δεν ξέρω, να σου απαντήσω!

Υπάρχουν άνθρωποι ειδικοί, που μπορείς να απευθυνθείς (ψυχίατροι).(sic)

Ειλικρινά λυπάμαι κυρία μου
εγώ δεν μπορώ, να σε βοηθήσω!

Αυτό που μπορώ να κάνω, είναι να σου υποσχεθώ
ότι δεν πρόκειται, να ασχοληθώ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
....ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΨΕΙΣ!!
                         ή 
για να το κλείσουμε το θέμα 
εντυπωσιακά και κινηματογραφικά με το
"Οσα παίρνει ο άνεμος" και τον διάλογο του
Ρέντ Μπάτλερ προς την Σκάρλετ Οχάρα
"ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΔΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ (sic)