9 Οκτ 2010

Π.ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ :ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ DNA ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΚΟΥ

 (απόσπασμα απο τον ρ/σ ΑΝΤΕΝΝΑ)
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι πολιτικά μεταλλαγμένος ο κ. Τατούλης όπως τον χαρακτήρισε ο κ. Σαμαράς;

Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Είναι ένα θέμα που έχει ουσιαστικά εξαντληθεί. Πηγαίνουμε στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές με μια στρατηγική για τον 'Καλλικράτη', για την αλλαγή της περιφέρειας και σ’ αυτό νομίζω είμαστε όλοι συντεταγμένοι.


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δε ρώτησα αν τον στηρίζετε εσείς, επειδή το κόμμα το επιβάλλει, αν είναι πολιτικά μεταλλαγμένος ρώτησα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εντάξει, ο άνθρωπος είναι σαφές τι είπε. Υποτάσσεται, και καλά κάνει, στη δημοκρατία και στην πειθαρχία. Αυτό δεν είπατε;

Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Εγώ είμαι πολιτικός, δεν είμαι βιολόγος για να γνωρίζω τις μεταλλαγές του DNA, του κάθε πολιτικού. Κατά συνέπεια σας λέω ότι στηρίζω την απόφαση, τη πλειοψηφούσα απόφαση του κόμματός μου.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μα ελήφθη κατά πλειοψηφία; Μπήκε σε ψηφοφορία ποιον θα στηρίξει το ΠΑΣΟΚ στην περιφέρεια Πελοποννήσου;

Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Τέθηκε στο Εθνικό Συμβούλιο για έγκριση.

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και ενεκρίθη φαντάζομαι παμψηφεί.

Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Παμψηφεί δε θα το έλεγα. Εν πάση περιπτώσει, με πλειοψηφία. Παμψηφεί όχι.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας πειράζω, το καταλάβατε..
Π. ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ: Δεν έχουμε φτάσει να είμαστε ένα κόμμα που ψηφίζει με παμψηφίες. Και ευτυχώς που δεν έχουμε φτάσει σ’ ένα τέτοιο κόμμα.