10 Απρ 2021

Παυλίνα Μπεχράκη: Η ταλαντούχα και πρωτοπόρος εικαστικός που δεν σταματά να πειραματίζεται με τη τέχνη!


Το WRM γνώρισε μία μοντέρνα και ταλαντούχα καλλιτέχνη που παρόλο το νεαρό της ηλικίας της έχει πραγματοποιήσει σημαντικές συνεργασίες και αξιέπαινα projects. Η Παυλίνα Μπεχράκη μας συστήνεται..

και μας μιλάει για το πως κατάλαβε ότι θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη ζωγραφική, μας περιγράφει πως είναι να δουλεύεις δίπλα στην Σίλια Κριθαριώτη και τι έμαθε από αυτήν για το ατελιέ που ετοιμάζει ν’ανοίξει στην Πλάκα αλλά και για πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα!

WRM: Δεδομένου ότι το motto σας είναι I AM ART, ξέρατε από πάντα πως θα ασχοληθείτε με τα εικαστικά; Οι σπουδές σας στο digital marketing πως προέκυψαν;

Παυλίνα: Μεγάλωσα σε οικογένεια εικαστικών και από πολύ μικρή είχα επιρροές. Ξεκίνησα να ζωγραφίζω σε καμβά στην ηλικία των 5 ετών στην Gallery της συνονόματης γιαγιάς μου Παυλίνας Μπεχράκη την οποία ευχαριστώ καθημερινά για όσα μου έχει διδάξει. Η μητέρα μου, επίσης εικαστικός-digital illustrator, μου έμαθε να αποτυπώνω ορθά το γυναικείο σώμα. Είχα από μικρή ταλέντο στη ζωγραφική αλλά και σε ότι δημιουργείται χρησιμοποιώντας τα χέρια. Πειραματιζόμουν με τις πλαστελίνες μου και έφτιαχνα ανθρωπάκια και κοσμήματα από πηλό στο νηπιαγωγείο. Στην περίοδο της εφηβείας δεν ζωγράφιζα πολύ, είχα άλλες προτεραιότητες, μου άρεσε πολύ η μόδα.

Έτσι αποφάσισα ότι αυτό είναι το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω, να εργαστώ στο χώρο της μόδας. Επέλεξα να σπουδάσω marketing γιατί είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στον χώρο της μόδας όπου δραστηριοποιούμαι. Σήμερα, που τα social media έχουν κατακτήσει τον κόσμο, το digital marketing αποτελεί  το no1 τρόπο διαφήμισης. Μου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά και διαφορετικά πράγματα να μαθαίνω και να εξελίσομαι μέσα από αυτά.



WRM: Μιλήστε μας για τη συνεργασία σας με τη Σίλια Κριθαριώτη. Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που έχετε λάβει από εκεινη και τι  θαυμάζατε σε αυτή;


Παυλίνα: Η Σίλια Κριθαρίωτη για μένα εκτός από πρότυπο, είναι πνευματικός καθοδηγητής. Μου έχει μάθει πάρα πολλά σε αυτά τα 6 χρόνια που βρίσκομαι πλάι της και γι’ αυτό την ευχαριστώ από καρδιάς. Είναι η καλύτερη Ελληνίδα σχεδιάστρια ,διαπρέπει στο εξωτερικό και η υψηλή ραπτική για μένα είναι μορφή τέχνης. Η Σίλια Κριθαρίωτη είναι καλλιτέχνης και τα υφάσματα είναι τα χρώματα της.

Η καλύτερη συμβουλή που μου έχει δώσει είναι ¨Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.”

Αυτή η φράση της μου δίνει κίνητρο να τελειοποιώ κάθε τι που αναλαμβάνω.




WRM: Για ποιο από τα έργα σας νιώθετε περήφανη και γιατί;

Παυλίνα: Νιώθω υπερήφανη για όλα τα έργα μου,ντα θεωρώ παιδιά μου,κομμάτι μου και δεν τα τελειώνω αν δεν είμαι απόλυτα σίγουρη και ικανοποιημένη.


WRM: Τι χρειάζεται για να παραμένετε συγκεντρωμένη και αφοσιωμένη σ’ένα έργο τέχνης που μπορεί να σας πάρει ατελείωτες ώρες/μήνες για να ολοκληρωθεί;

Παυλίνα: Υπάρχουν έργα που μου βγήκαν σε δυο μέρες και άλλα που που πήραν έξι η και εννέα μήνες.

Για εμένα, δεν είναι θέμα συγκέντρωσης αλλά θέμα έμπνευσης και ψυχολογίας. Όταν δεν έχω έμπνευση το σταματάω μέχρι να μου ξαναέρθει.

WRM: Κάθε τίτλος των έργων σας υποδηλώνει ένα αρκετά βαθύ κοινωνικό μήνυμα. Μπορείτε να μας περιγράψετε την ιστορία πίσω από το έργο τέχνη σας Mask on;

Παυλίνα: Μ αρέσει να ζωγραφίζω ανάλογα με τις επιρροές της εποχής μου γιατί τα έργα αντέχουν στο χρόνο και θέλω να έχω μνήμες για το τι ακριβώς συνέβαινε το 2021. Το Mask οn το έκανα με αφορμή τον Covid-19 και την υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Η ταινία ”Μάσκα” με τον Jim Carrey είναι από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες.

WRM: Κοιτάζοντας την πορεία σας ως καλλιτέχνης, τι πιστεύετε πως έχετε εξελίξει στην δουλειά σας;

Παυλίνα: Κάθε μέρα εξελίσσω τον τρόπο που δουλεύω , δηλαδή, ακόμα και για την πιο μικρή πινελιά μονίμως δοκιμάζω διαφορετικούς τρόπους για να την αποτυπώσω. Πειραματίζομαι με νέες τεχνικές και διαφορετικά χρώματα. Έτσι τα έργα μου φαίνονται συνεχώς καλύτερα στα δικά μου μάτια.

Επίσης, τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ το marketing για να προωθήσω τους πίνακές μου πράγμα που με βοήθησε πολύ να γίνω αναγνωρίσιμη.


WRM: Συνήθως κάνετε αυτοκριτική; Eίστε αυστηρή με τη δουλειά σας;

Παυλίνα: Κάθε δευτερόλεπτο που σκέφτομαι κάνω αυτοκριτική από μέσα μου.

Είμαι γενικα αυστηρή με τον εαυτό μου.

Θέλω πάντα το καλύτερο με βάση τα δικά μου δεδομένα και κριτήρια.


WRM: Πού μπορούν οι άνθρωποι να μάθουν περισσότερα για εσάς, να σας ακολουθήσουν στο ταξίδι σας και να αγοράσουν οποιονδήποτε πίνακα που τους ενδιαφέρει;

Παυλίνα: Μπορούν να με βρουν στο instagram @pbechrakis ή στο site μου www.pbechrakis.com.

Αλλά σε ένα μήνα από τώρα θα είναι έτοιμο το ατελίε μου στην Πλάκα, τη γειτονιά των θεών, σε ένα φανταστικό χώρο που διαμόρφωσα. Τέλος, θέλω να αναφέρω ότι με βοήθησε πολύ το www.mydesigndrops.com στη διακόσμηση και θα δείτε φανταστικά πράγματα.

Το ατελιέ μου I AM ART ,θα γίνει εκθεσιακός χώρος και θα φιλοξενεί και έργα άλλων Ελλήνων ανερχόμενων καλλιτεχνών.

Θα χαρώ να σας δω σύντομα εκεί.

Aκολουθήστε την Παυλίνα Μπεχράκη στα social media:

Instagram: https://www.instagram.com/pavlilly/

Facebook: https://www.facebook.com/pavlina.bechrakis.1/

Website: https://www.pbechrakis.com/


we are media.gr