Εύλογο το αίτημα της καθημερινής λειτουργίας του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων Κρανιδίου.Πώς είναι δυνατόν δηλαδή να λειτουργεί μια φορά την εβδομάδα μόνο και να αναγκάζονται οι πολίτες να μεταβαίνουν στο Ναύπλιο.
Τέτοια περιστατικά πολλά...
ανά την ελληνική επικράτεια αλλά το παράλογο συνήθως υπερισχύει με εκείνο το απίστευτο επιχείρημα της συγκέντρωσης των υπηρεσιών.
Επιστολή στον προϊστάμενο της ΔΟΥ Ναυπλίου απέστειλε ο Δημαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος με την οποία τονίζει την αναγκη λειτουργίας του Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) Κρανιδίου σε καθημερινή βάση.
Αναλυτικά η επιστολή:
Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να σας μεταφέρουμε την δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στον Δήμο Ερμιονίδας, λόγω της μη καθημερινής λειτουργίας του ΓΕΦ Κρανιδίου.
Ως νέα Δημοτική Αρχή, από την πρώτη στιγμή δείξαμε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Δήμο μας. Έπειτα από δωρεά που εξασφαλίσαμε, εκπληρώσαμε το χρόνιο αίτημά σας, ανακαινίζοντας πλήρως το εν λόγω γραφείο, όπου στεγάζεται το τμήμα της Υπηρεσίας σας.
Εδώ και περίπου ένα μήνα, στον ανακαινισμένο και καλαίσθητο χώρο λειτουργεί το ΓΕΦ, μόνο μία φορά την εβδομάδα, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στην εξυπηρέτηση των φορολογουμένων. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, απλές διαδικασίες όπως απόδοση ΑΦΜ, κλειδάριθμοι, δηλώσεις, αιτήσεις, κατάθεση πινακίδων, κ.λπ. αναγκάζουν τους δημότες να περιμένουν αρκετές μέρες για να εξυπηρετηθούν, δημιουργώντας τους πρόβλημα και στα επόμενα στάδια των διαδικασιών που τους απασχολούν.
Ζητούμε να επανέλθει η καθημερινή λειτουργία του ΓΕΦ Κρανιδίου, για την αμεσότατη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων πολιτών μας και την αποφυγή των δύσκολων μετακινήσεων στην Δ.Ο.Υ. Ναυπλίου.
Παρακαλούμε για την συντομότερη καθημερινή λειτουργία του ΓΕΦ Κρανιδίου.
Ο Δήμαρχος
Ιωάννης Γεωργόπουλος