24 Απρ 2020

"Ζήσε Μάη μου" - η "απελευθέρωση" θα περιμένει!Της Τζένης Σουκαρά


Και μετά την επιχείρηση " σουβλιστό αρνί"  που εφαρμόστηκε επιτυχώς το Πάσχα, διαβάζω πως  έρχεται η επιχείρηση " Ζήσε Μάη μου"  την Πρωτομαγιά. 
Όπου θα επιβληθεί η ρητή εντολή να βγούμε όλοι στα μπαλκόνια...


και να ποτίσουμε τα λουλούδια μας συγκεκριμένη ώρα, να τραγουδήσουμε στις 12 το μεσημέρι 'λίγα λουλούδια αν θέλεις στείλε μου.." και να  χειροκροτήσουμε το έργο του ανθοκόμου, του γεωπόνου και του ανθοπώλη κοιτάζοντας τις γλάστρες του σπιτιού μας με θλίψη.
Όχι, μην κάνεις καμία φιλόδοξη  σκέψη πως θα  πας να πιάσεις τον Μάη στα βουνά και στις παραλίες διότι ο Χαρδαλιάς θα σου κόψει τα πόδια!
Έχει δώσει εντολή για καραούλι στις πλαγιές ,μήπως οι αστυνομικοί πιάσουν στα πράσα τους τσοπάνηδες έξω απο το μαντρί.Έ! εκεί θα σε μαντρώσουν.
Οι υπολοιποι αστυνομικοί  που περισσεύουν απο τα μπλόκα των Εθνικών οδών, θα σπεύσουν στις παραλίες μήπως κάποιοι κάνουν ηλιοθεραπεία, ψαρεύουν παρανόμως και κολυμπούν κακουργηματικώς!
Κοίταξε να δεις, που  την απελευθέρωσή μας , νομίζω, πως την πληρώσουμε ακριβά, πατριώτη!
Όσο πλησιάζει η μέρα εξόδου αυτοί δείχνουν να το μετανιώνουν.
Και να οι αναζωπυρώσεις  και να οι κορωνοιοί σε κλινικές και δομές.
Πώς να βγω έξω  η καθαρή; Δεν τολμώ να πατήσω το χαλάκι της εξόδου!
Κι εκεί που κοιτώ τον Τσιόδρα στα μάτια για να κάνω τα πρώτα θαρετά βήματα, εκείνος μου λέει πως μόλις βγω θα έρθω αντιμέτωπη με τον κορωνοιό. 
Με συγχωρείτε αλλά εγω ήμουν μέσα στο σπίτι μου για να αποφύγω τον μουσαφίρη, τώρα μου λένε πως θα τον συναντήσω ο κόσμος να χαλάσει; 
Και γιατί του κρύφτηκα; 
Να το ξέρω, να του δικαιολογηθώ . 
Και αφού  δεν τελειώσαμε, γαιτί με αποθεώνουν άπαντες της υφηλίου;
Μήπως κάτι θέλουν απο μένα; Μήπως κάτι θέλουν οι άλλοι απο τον Κυριάκο; Μήπως κάτι θέλει ο Θεοδωρικάκος επι της δημοσκοπήσεως; Ποιος ξέρει; 
Σε αυτήν εδώ τη χώρα κανείς δεν γνωρίζει τίποτα. 

Πώς βρέθηκαν τα κρούσματα στην δομή προσφύγων στο Κρανίδι; Σιωπή. 
Ποιος  έλαβε την επιστολή του δημάρχου; Ποιος ξέρει; 
 Ποιος καθυστέρησε να έρθει μετά το πρώτο κρούσμα; Κάτι αλλοδαπές.
Γιατί έφυγε ο Νίκας απο το τηλεπαράθυρο; Ελα μου ντε;
Πώς ξεπήδησε ο κορωνοιός στις ιδιωτικές κλινικές; Καμία απάντηση. 
Ποιος ευθύνεται; Σιωπή! 


Στη Μαλακάσα το έσκασαν! Ο κορωνοιός σε απόδραση! Πάρτε μέτρα και αλυσοδέστε τον υπουργέ μου!Να ομολογήσει επιτέλους ! Ποιους θέλει;
Τους ευπεθείς; 
Τους νέους ;
 Τις γιοματούλες;
Γι αυτό σου λέω, βλέπω να αργεί η απελευθέρωση στο ραντεβού της. 
Ένα κομμωτήριο θα μας αφήσουν να πάμε, να βάψουμε τη ρίζα για να μην υπάρξει βία στα σπίτια, και πάλι μέσα μέχρι να βαρεθεί ο ιός , να μπαιλντίσει απο την ζέστη και αλλάξει δρομολόγιο. 
Γι αυτό "Ζήσε Μάη μου" μέχρι να σε γιορτάσω!