Η ιδέα της πτήσης με υλικά ελαφρύτερα από τον αέρα δεν είναι φυσικά καινούρια.
Τα αερόπλοια εμφανίστηκαν στις αρχές του περασμένου αιώνα σαν μια επαναστατική εφεύρεση, ωστόσο η ανάπτυξή τους διακόπηκε αυτόματα...
από αυτό που είναι γνωστό σαν «παράγοντας-Η», όπου το Η σημαίνει «Hindenberg».
Η καταστροφή του Hindenberg το 1936, στην πρώτη του υπερατλαντική πτήση, και μάλιστα με τις κάμερες να καταγράφουν, αποτέλεσε το κύκνειο άσμα για τα θρυλικά Ζέπελιν.
Η σύγχρονη τεχνολογία μας παρέχει τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε υλικά ελαφριά αλλά ταυτόχρονα πολύ ανθεκτικά και ήδη κάποιες εταιρείες άρχισαν να επενδύουν στην κατασκευή αερόπλοιων, τα οποία μπορούν να έχουν πολλαπλάσια χωρητικότητα από ένα αεροπλάνο και χρήση σε διάφορες περιπτώσεις.
Ένα αερόπλοιο θα μπορούσε να μεταφέρει φορτίο έως και 1000 τόνων, με τους οικονομολόγους να υποστηρίζουν, ότι για φορτία μεγαλύτερα των 200 τόνων το κόστος μπορεί να είναι αντίστοιχο της θαλάσσιας μεταφοράς!
Επίσης το Ζέπελιν δεν χρειάζεται ιδιαίτερες εγκαταστάσεις στο έδαφος, μπορεί να προσεγγίσει παντού και να βοηθήσει σε ανθρωπιστικές αποστολές ή στην κατάσβεση πυρκαϊών, αφού το τελευταίο μοντέλο, μπορεί να ρίξει τριπλάσια ποσότητα νερού από ένα 747 και μάλιστα πιο στοχευμένα, καθώς απαιτείται πολύ μικρότερη ελάχιστη ταχύτητα.
Μπορεί, όμως, ένα αερόπλοιο να χρησιμοποιηθεί στις μετακινήσεις ατόμων. Σύμφωνα με τον ταξιδιωτικό κολοσσό Thomson Holidays έως το 2030 τα αερόπλοια μπορούν να κυριαρχήσουν. Υστερούν βέβαια σε ταχύτητα, αλλά μπορούν να προσφέρουν ιδαίτερες ανέσεις στο ταξίδι με παροχή ολοκληρωμένων ξενοδοχειακών υπηρεσιών.
Έτσι ένα υπερατλαντικό ταξίδι θα απαιτεί τριπλάσιο χρόνο, αλλά θα είναι πολύ πιο άνετο για τους επιβάτες.
ΠΗΓΗ: perierga.gr