15 Ιαν 2011

Μην μου τα λες αυτά Μισέλ κι αναστατώνομαι! Της Τζένης Σουκαρά


"Είναι εντυπωσιακό το θάρρος, η παρρησία και η αποφασιστικότητα των Ελλήνων στο άνευ προηγουμένου σοκ που αντιμετώπισαν" δήλωσε μέσα στην  εβδομάδα ο Μισέλ Μπαρνιέ κατά την συνάντηση του με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου.
Μην μου τα λες αυτά Μισέλ.. γιατί ανασηκώνονται οι μνήμες του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου και με πιάνει ανατριχίλα!
Ξυπνά μέσα μου ο Αδόλφος Χίτλερ και δεν το θέλω,τ' ομολογώ, μ' εκείνη την  περίφημη φράση του "Χάριν της ιστορικής αλήθειας πρέπει να επιβεβαιώσω ότι μόνο οι Έλληνες, απ’ όλους τους αντιπάλους που μας αντιμετώπισαν, πολέμησαν με το μεγαλύτερο θάρρος και περισσότερο αψήφισαν το θάνατο."
Μας υποχρέωσες! 
Τα έχασες, Μισέλ, με το ίδιο το πείραμα βλέπω!
Το πειραματόζωο ακολουθεί αδιαμαρτύρητα το πρόγραμμα κι εσύ επικροτείς!
Κοίτα τώρα να επιστραφούν οι γερμανικές αποζημιώσεις,γιατί ένα θα σου πω Μισέλ: Ποιος είδε τον Γλέζο και δεν το φοβήθηκε!
Εδώ ο Γιώργος τον είδε παγωμένο  βράδυ Γενάρη με την μαγκούρα να έχει απειλητικές διαθέσεις κι έτσι έλαβε την απόφαση μια ημέρα πριν την λήξη της προθεσμίας να υποβάλει αίτημα στο δικαστήριο της Χάγης για το Δίστομο! Τι νομίζεις; Ήξερε ο Γιώργος για το Δίστομο;Η μαγκούρα της εθνικής αντίστασης φταίει!
Αλλά εσύ γιατί να μάθεις λεπτομέρειες; Φέρτε πίσω τα λεφτά και γρήγορα!

Πάντως,για να είμαι απολύτως ειλικρινής μαζί σου,διότι δεν πρόκειται να χωρίσουμε και γρήγορα, πρέπει να ομολογήσω πως έχεις αρχίσει και μελετάς του Νεοέλληνες!
Κάποιος σου είπε για το Ρίτσο και  "Την Ρωμιοσύνη μην την κλαις εκεί που πάει να σβύσει!Νατη πετιέται ! Και θεριεύει και καμακώνει το θεριό με το καμάκι του ήλιου!"κι αρχίζεις και λαμβάνεις τα μέτρα σου!
Διότι πώς αλλιώς να σου  το εξηγήσω, πως κολακεύτηκα και με αυτές τις δηλώσεις σου ;
Μην μου τα λες αυτά Μισέλ γιατί παρασύρομαι !
Με πιάνει η μεγαλομανία μου,η τάση να εξασφαλίσω την υστεροφημία μου..Το θάρρος μου γιγαντώνεται, η παρρησία μου επίσης κι είμαι έτοιμη να αναμετρηθώ με όλους τους στρατούς ..Είμαι έτοιμη να αναμετρηθώ με το χείλος του γκρεμού,που επικαλείται ο πρωθυπουργός μου εδώ κι ένα χρόνο,αλλά δεν μου διευκρίνισε ποτέ εαν τα επιδόματα βοήθησαν να οπισθοχωρήσω απο το χείλος ! Αν ναι,να τ' αποχαιρετήσω ,να μην μου ξυπνά ο νόστος !
Μην μου τα λες αυτά Μισέλ,γιατί οι κακουχίες με έκαναν ευαίσθητη κι ευσυγκίνητη !
Να! τώρα που έδωσες τα εύσημα δημοσίως κι είμαι  παράδειγμα ,όχι μόνο πειραματόζωο, είμαι έτοιμη να ζητήσω μέτρα! Κι άλλα μέτρα ! Να μην αναγνωρίζομαι απο την εκγύμναση!
Να ξεθάψω την προίκα μου σαν την Μαντώ Μαυρογένους να την δώσω όλη στον αγώνα του Γιώργου,να ενταχθώ στην Φιλική εταιρία,να μιλήσουν για μένα Ευρωπαίοι Φιλέλληνες πολιτικοί και λόγιοι..
Μισέλ,θα σου εκμηστηρευτώ, πως πάντα έψαχνα μια τέτοια ευκαιρία, για να αποδείξω στον κόσμο πως δεν είμαι "το ρεμάλι" της Φωκίωνος Νέγρη και των προγόνων μου!
Με τσακισμένα φτερά τριγυρνούσα..Απο την γέννα μου η σύγκριση με τους πρώην με στοίχειωνε!!Τα χρυσά έπη των προγόνων πολλά, βλέπεις! Αφού τα έχασα η σύγχρονη!Και κατέληξα πως μπερδεύτηκε το αίμα στους αιώνες!
Αυθαίρετο το συμπέρασμα, τ΄ομολογώ!Έτσι όμως δικαιολογούσα τον ξεπεσμό και τη νιρβάνα μου! Όμως η έρευνα των επιστημόνων που πιστοποιεί την γνησιότητα μου ,ως επισήμου απογόνου του Περικλή ,του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη μου γεννά υποχρεώσεις και αμετακίνητα "πρέπει"!
Κάπως έτσι ,φαντάζομαι πως θα σκέφτηκε και ο πρόεδρος της δημοκρατίας ..Δεν εξηγείται αλλιώς η αιφνίδια αισιοδοξία του!
"Είμαι απο ορεινό χωριό και ξέρω πως όταν υπάρχει ομίχλη ,διαλύεται στο μέσο της ημέρας απο ένα λαμπερό ήλιο!Βλέπω να έχουμε ένα λαμπρό ήλιο μέχρι το τέλος της χρονιάς!"
Με σόκαρε ο πρόεδρος !Πού το βρήκε  τούτο;
Ως άλλη Πυθεία μου λέει τα μελλούμενα..
Ο ήλιος με τον  Θεό Απόλλωνα μας προστατεύουν !
Ω! Μα τους δώδεκα θεούς του Ολύμπου ! Εξοχότατε Κάρολε,μόνο ομίχλη βλέπω κι είμαι σε θάλασσα!