14 Ιαν 2021

Νίκας μαινόμενος :Υβριστής μου ο Καμπόσος - Σαμαράς,Βλάσης,Κολιόπουλος με βοήθησαν στις εκλογές... αλλά Περιφερειάρχης είμαι εγώ



Η συνέντευξη τύπου του Περιφερειάρχη Π. Νίκα που πραγματοποιήθηκε σημερα ,οι υψηλοί τόνοι που την διέκριναν αλλά και η αιφνιδιαστική διακοπή της, αφήνοντα πολλούς  συναδέλφους άναυδους..

 πώς ο Περιφερειάρχης χωρίς εξήγηση έκλεισε τα μικρόφωνα και έφυγε, είναι στοιχεία που μόνο μια ερμηνεία μπορούν να έχουν : Ο Π. Νίκας ταράχθηκε εξαιρετικά από την χθεσινή συνέντευξη του δημάρχου και προεδρου της ΠΕΔ Δημήτρη Καμπόσου. 

Η συνέντευξη επικεντρώθηκε κυρίως στα τεκταινόμενα της ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ και στην ολομέτωπη επίθεση προς τον Καμπόσο χαρακτηρίζοντάς τον υβριστή. 

Για την Πελοπόννησος ΑΕ ο Περιφερειάρχης δεν απάντησε σε κανένα ερώτημα που έθεσε τόσο ο πρόεδρος της ΠΕΔ εχθές, όσο και εμείς προσωπικά  κατά τη συνέντευξη τύπου.

Ο κ. Νίκας  ανακοίνωσε σήμερα πως κατατέθηκε δικόγραφο για την λύση και εκκαθάριση εν λειτουργία της εταιρίας. 

Έλεγχος θα γίνει από τους οικονομικούς εισαγγελείς και από πραγματογνώμονες που θα ορίσει το δικαστήριο, είπε ο Περιφερειάρχης λέγοντας χαρακτηριστικά "Ζητούν νέο έλεγχο. Ποιος το ζητάει; Αυτός που ψήφισε τον προηγούμενο έλεγχο; Να πάμε στο δικαστήριο και να παρθεί απόφαση, έτσι ορίζει ο Νόμος. Να γίνει έλεγχος, αλλά σύμφωνα με το Νόμο. Δεν έχουμε αντίρρηση. Να πάμε στο δικαστήριο να δοθεί άδεια για έλεγχο."

Επί της ουσίας ωστόσο δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναρωτιούνται πως εκείνος , η Περιφέρεια δηλαδή, έκανε δυο ελέγχους χωρίς δικαστική εντολή. 

Ο Περιφερειάρχης δεν απάντησε επαρκώς γιατί δεν δίνει στους δημάρχους την ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ αλλά και γιατί παραμένει πρόεδρος της εταιρίας πηγαίνοντας κόντρα στα συμφέροντά της αφού δεν την θέλει. (ερωτήματα που του θέσαμε)


Για τα χρήματα που θα ζητήσει η ΠΕΔ ως οφειλόμενα απάντησε: 

"Δεν υπάρχει δεκάρα. Οφείλονται χρήματα στο περιφερειακό ταμείο, σε δήμους, σε ιδιώτες όπως ο κ. Λαγός που έκανε τα μονοπάτια που οφείλονται 370.000 ευρώ και δεν υπάρχουν. Λυπάμαι που είμαι σε αυτή τη θέση.»



Για τον κ. Καμπόσο: «Δέχθηκα επίθεση με ύβρεις και συκοφαντίες.

Ο κ. Νίκας στηλίτευσε την επίθεση του δημάρχου  Καμπόσου στο πρόσωπό του, αλλά και  εκείνος καταφέρθηκε εναντίον του προέδρου της ΠΕΔ σχεδόν μαινόμενος και φυσικά η επίθεση δεν έλλειψε και κατά του  Πέτρου Τατούλη.


"Ο υβριστής μου, ο κατήγορός μου, αυτός που τελευταία με συκοφαντεί και προσφέρει βακτηρία στον πρώην Περιφερειάρχη. Ποιος; Ο διαγραμμένος από τον Πρόεδρο της ΝΔ, διότι χρησιμοποίησε ύβρεις, συκοφαντίες και είχε ρατσιστική συμπεριφορά, αυτός αναφέρεται που; Στη ΝΔ; Και με σπιλώνει. Έχετε μια δήλωση που αναφέρομαι εναντίον κάποιου στελέχους της ΝΔ;

Μέσα στην συνέντευξη και ο εσωκομματικός πόλεμος..

"Είναι εκτός της οικογενείας της φιλελεύθερης παράταξης.

Θυμόσαστε τις ύβρεις εναντίον του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή; Τις ύβρεις που γίνονται κάθε φορά στο περιφερειακό συμβούλιο εναντίον του κ. Μητσοτάκη και από ποιους; Στους υβριστές υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά."


Αναφερόμενος στη στήριξη Καμπόσου την Δεύτερη Κυριακή είπε

ι να κάνω τη δήλωση τη δεύτερη Κυριακή; Οι εκλογές κρίθηκαν την πρώτη. Ντράπηκα για τη δήλωση που έκανε τη δεύτερη Κυριακή."

Tο ερώτημα ωστόσο ισχύει: Γιατί τότε απόδέχθηκε αυτή τη στήριξη ..ευχαριστώντας;


Του θέσαμε ερώτημα και για τα   τα περί κόντρας με Σαμαρά – Βλάση: «Που το ξέρει; Μάντης είναι; Εγώ δεν είμαι μαλωμένος με κανέναν.

Ο Σαμαράς με στήριξε τις εκλογές και το αναγνωρίζω. Ο Βλάσης κουράστηκε στις εκλογές μαζί και ο Κολιόπουλος, το αναγνωρίζω. Αλλά Περιφερειάρχης είμαι εγώ. Κανείς δεν μου ζήτησε τίποτα, ειλικρινά. Αλλά, εγώ θέλω να έχω μια αυτόνομη πορεία"