11 Απρ 2016

Ενταύθα… Αναγνώστες του jenny 's world - της Χριστίνας Τσιορωτά




Καλώς όρισα και καλώς σας βρήκα αναγνώστες του Jenny’ s world! 
Από σήμερα θα τα λέμε…
 


Αυτή εδώ η στήλη δεν θα είναι μονόλογος… «Διαδραστικός» θα είναι ο χαρακτήρας της και γι αυτό… σας χρειάζομαι!

Μαζί θα σχολιάζουμε, μαζί θα τοποθετούμαστε, μαζί θα γκρινιάζουμε, μαζί θα επαινούμε, μαζί θα αναδεικνύουμε…

Xristina_tsiorota@hotmail.com ο τρόπος της επικοινωνίας μας… soukaratblogsopt.com ο τόπος του καθημερινού μας ραντεβού!

Πάντα  με υπογραφή και πάντα… με το θάρρος της γνώμης!




* Ενταύθα… Τζένη Σκουκαρά



Αυτές οι πρώτες γραμμές, σου ανήκουν δικαιωματικά! Όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί θέλω… Γιατί έτσι νιώθω!
 «Οδήγησες» τα βήματα μου όταν ήταν δειλά και αβέβαια…
 Καθόρισες με την παρουσία σου αυτό που επαγγελματικά είμαι σήμερα δίνοντας μου την αυτοπεποίθηση που μου έλειπε στα 20 μου χρόνια, τη σοφία σου που ακόμα και σήμερα δεν έχω (!) και αυτό το περιβόητο ένστικτό σου που ΠΟΤΕ δεν έκανε λάθος…
Ξέρω πως όλα θα ήταν αλλιώς αν δεν σε είχα συναντήσει… 


 Ήσουν εσύ «ο άνθρωπος που ευχήθηκα να έχω» στα δύσκολα..και είχες έρθει πολύ πριν από αυτά… 
 
Είμαι ευγνώμων που ήρθες… Ευγνώμων που παραμένεις… Ευγνώμων που είσαι κομμάτι της ζωής μου και από σήμερα; Το επαγγελματικό «έτερον μου ήμισυ!»
                                                                                                                                                                       Καλή μας αρχή…
 

Χ.Τ.