11 Απρ 2016

Ρότζερ Φέντερερ: Φρέσκος και διψασμένος

  
Σχεδόν δυόμιση μήνες μετά τον τελευταίο του αγώνα στο tour, ο Ρότζερ Φέντερερ νιώθει ανανεωμένος και χαρούμενος που επιστρέφει στα courts καθώς ετοιμάζεται για την 13η συμμετοχή του στο Monte Carlo Masters του Μονακό.


Ξεκούραστος, ευδιάθετος και διψασμένος για τένις...
Αυτός ήταν ο Ρότζερ Φέντερερ, που παρουσιάστηκε την Κυριακή στους εκπροσώπους του Τύπου, που καλύπτουν το πρώτο χωμάτινο Masters της σεζόν, το οποίο έκανε ανεπίσημη πρεμιέρα την Κυριακή και ξεκινάει ουσιαστικά τη Δευτέρα (11/04) με πλήθος αγώνων για τον 1ο γύρο του κυρίως ταμπλό.

Ο Ελβετός μαέστρος, θα παίξει στο πρώτο του τουρνουά μετά την ήττα από τον Νόβακ Τζόκοβιτς στα ημιτελικά του Australian Open, αλλά και την επέμβαση που υποβλήθηκε στο αριστερό γόνατο αρχές Φεβρουαρίου.

Αφού στάθηκε άτυχος στο Μαϊάμι, λόγω της ίωσης που δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί στο Key Biscayne, ο Φέντερερ βρίσκεται εδώ και 10 ημέρες στο Μόντε Κάρλο, όπου προπονείται καθημερινά θέλοντας να συνεχίσει την παράδοση των καλών εμφανίσεων στο Μονακό.

"Είμαι ξεκούραστος, σωματικά και πνευματικά. Είναι σημαντικό στην καριέρα σου, να κάνεις πράγματα, που σε κρατούν πνευματικά ανανεωμένο και σου επιτρέπουν να προπονείσαι πιο δυνατά. Δείτε το παράδειγμα του Τόμι Χάας που είναι τραυματίας για περισσότερο από τρία χρόνια, όμως είναι ακόμα στο tour, γιατί πνευματικά είναι δυνατός και λατρεύει αυτό που κάνει"
τόνισε χαρακτηριστικά ο Φέντερερ.

"Είμαι χαρούμενος, που έχω ξεπεράσει τα προβλήματα όπως και το πιο πρόσφατο με την ίωση στο Μαϊάμι. Στην αρχή φοβήθηκα, μήπως είναι κάτι που θα κρατήσει πιο πολύ, όμως μετά από τρεις ημέρες ήμουν εντελώς καλά. Έφτασα στο Μόντε Κάρλο 10 ημέρες νωρίτερα και έχω προπονηθεί στο κεντρικό court την τελευταία εβδομάδα. Τα πράγματα εξελίσσονται πολύ καλά. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που κινούμαι και που χτυπάω τη μπάλα. Έχω παίξει πολλά προπονητικά σετ".

Ο 34χρονος από τη Βασιλεία, έχει φτάσει τέσσερις φορές στον τελικό του Μοντε Κάρλο, χωρίς να έχει καταφέρει να κερδίσει τον τίτλο. Έχει τρεις συνεχόμενες ήττες απ'τον Ναδάλ (2006-08), ενώ το 2014 έχασε από τον συμπατριώτη του Στάνισλας Βαβρίνκα.

"Το Μόντε Κάρλο είναι μια ευκαιρία για τους κορυφαίους, να παίξουν πιο απελευθερωμένα και χωρίς πίεση, καθώς αλλάζει η επιφάνεια για όλους. Έχω παίξει πολύ καλό τένις κατά το παρελθόν στο Μονακό, όμως ο στόχος μου τώρα είναι, να επιστρέψω στο παιχνίδι και να νιώσω και πάλι καλά.

"Το γόνατό μου δεν με ενοχλεί, όμως θα είναι μεγάλη δοκιμασία, καθώς θα δω πως αντιδρά σε συνθήκες αγώνα. Δεν υπάρχουν εύκολες κληρώσεις στα Masters, οπότε δεν υποτιμώ κανέναν. Την ίδια στιγμή ελπίζω κανένας να μην υποτιμά και μένα, επειδή προέρχομαι από τραυματισμό".

Ο Φέντερερ θα αντιμετωπίσει πιθανότατα την Τρίτη το νικητή του αγώνα Γκαρσία Λόπεζ-Τόμας Μπελούτσι.