Την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων στον άξονα ΠΑΘΕ, την ανάταξη της σηματοδότησης και της ηλεκτροκίνησης του λεηλατημένου δικτύου, τη σύνδεσή του με τα λιμάνια και την επέκταση του προαστιακού της Αττικής βάζει μπροστά η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Παράλληλα, από το Ελεγκτικό Συνέδριο περνά η σύμβαση...
του έργου Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει τη διάνοιξη διπλής σήραγγας στην Παναγοπούλα (ανάδοχος ΑΚΤΩΡ - J&P ΑΒΑΞ - Intrakat), ενώ θα προκηρυχθεί «εργολαβία-σκούπα» για την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη. Επίσης προς δημοπράτηση βαίνει και το τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο που θα φέρει τη σιδηροδρομική γραμμή έξω από την Πάτρα.
Σε επίπεδο μελετών ωριμάζει η κανονικοποίηση (δηλαδή η μετατροπή της υφιστάμενης μετρικής γραμμής σε κανονική) της γραμμής Πάτρα - Κυπαρισσία. Στο μεταξύ όμως η ΕΡΓΟΣΕ διερευνά την αποκατάσταση της υφιστάμενης γραμμής, εύρους ενός μέτρου, ως τον Πύργο ώστε να επεκταθούν τα δρομολόγια του «προαστιακού» της Πάτρας.
Ακόμη, δημοπρατήθηκε το έργο της ανάταξης του δικτύου της ηλεκτροκίνησης Αχαρνές - Τιθορέα, προϋπολογισμού 23 εκατ. ευρώ, που έχει στόχο την αποκατάσταση της ζημιάς που έχει προκληθεί από τα συνεχή σαμποτάζ και τις κλοπές χαλκού στο εναέριο δίκτυο.