15 Απρ 2013

Έναρξη προγράμματος "Προστατεύω τον εαυτό μου και τους άλλους" στο δήμο Σικυωνίων


Ο Δήμος Σικυωνίων ανακοινώνει την έναρξη του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Διαχείρισης Κινδύνων και Κρίσεων και Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών «Προστατεύω τον Εαυτό μου και τους Άλλους» τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2013.
Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ο Δήμος Σικυωνίων υλοποιεί σε συνεργασία με το...



 Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού και το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας του Δήμου για την προώθηση του εθελοντισμού μεταξύ των  δημοτών μας.
Ένα σύνολο φορέων όπως η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, το Πυροσβεστικό Σώμα, το Λιμενικό Σώμα, ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας, οι ΜΚΟ Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και PRAKSIS θα εκπαιδεύσουν τους συμμετέχοντες εθελοντές σε θέματα αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών και παροχής πρώτων βοηθειών, με στόχο την απόκτηση δεξιοτήτων διαχείρισης κινδύνου και κρίσεων και γενικότερα την προσφορά στο συνάνθρωπο και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Ειδικότερα οι θεματικές ενότητες του προγράμματος είναι οι εξής:
•    Γνωσιακές παράμετροι του κινδύνου (Λύση προβλήματος / Λήψη απόφασης -
Διαχείριση πληροφορίας, Διαχείριση πανικού - Λειτουργία σε ομάδες)
•    Πυρκαγιές - Πλημμύρες –Ακραία καιρικά φαινόμενα
•    Σεισμοί - Διασώσεις
•    Ναυτικά Ατυχήματα - Προστασία Θαλασσίου Περιβάλλοντος
•    Πρώτες Βοήθειες - Διαχείριση Καταυλισμών
•    Εθελοντική δράση Πολιτικής Προστασίας

Το πρόγραμμα, που διαρκεί 100 ώρες, θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου Κιάτου (Γ. Γιαννόπουλου 1) σε 22 απογευματινές εκπαιδευτικές συναντήσεις έως τις 12 Ιουνίου 2013 και στους εκπαιδευθέντες θα χορηγηθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται έως την Παρασκευή 19 Απριλίου 2013 στο Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Σικυωνίων. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλέφωνο 27423 60117, αρμόδια υπάλληλος Γεωργία Γκαβάγια.