Η βρετανική Independent επέλεξε δέκα διαφημίσεις από διάφορα μέρη
του κόσμου, που προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις.
Μία αφίσα της αντικαπνιστικής καμπάνιας από την οργάνωση «Les Droits des Non-fumeurs» (σημ. «Τα δικαιώματα των μη-καπνιστών»).
Αυτή η εικόνα ενός παράξενα υπερ-αναπτυγμένου παιδιού αποτελεί μέρος μια εκστρατείας, που ανατέθηκε στο διαφημιστικό πρακτορείο Serve από την Εταιρεία για την Οικογενειακή Βία του Μιλγουόκι, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει για τον νομοθετημένο βιασμό. Το σλόγκαν αναφέρει «Αν δείτε το παιδί ως τίποτα περισσότερο, είναι λάθος».
Αυτή η περίεργη διαφήμιση απεικονίζει μια γυναίκα να ερωτοτροπεί με ένα σκύλο. Σχεδιάστηκε για την προώθηση ενός νέου περιοδικού ποικίλης ύλης με όνομα «Deutsch Magazine». Δημιουργεί πάντως σίγουρα ερωτηματικά για το «διεθνές lifestyle» που το περιοδικό θέλει να προμοτάρει.
Ονοματισμένη «Vaginads» από τα ΜΜΕ η νέα ανδρική καμπάνια του Tom Ford χαρακτηρίζεται από κοντινά πλάνα, που απεικονίζουν γυμνές γυναίκες που καλύπτουν τα επίμαχα σημεία τους με ένα μπουκάλι άρωμα. Εδώ δημοσιεύονται κάποιες παραλλαγές, καθώς η συγκεκριμένη φωτογράφιση μάλλον προκαλεί αρκετά.
Μια σκωπτική καμπάνια για το αθώο, φιλικό προς το περιβάλλον Prius παρουσιάζει τρείς ανήθικες σκηνές - φόνος(πάνω), πορνεία και μοιχεία - με τα σλόγκαν «Καλά, τουλάχιστον οδηγεί ένα Prius».
Μία κλινική αισθητικής στη Νότια Αμερική, που ονομάζεται Xiomara Coronado Beauty Center, ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία που απεικονίζει ψηφιακά βελτιωμένες εικόνες της Αντζελίνα Τζολί και της Paris Hilton, εννοώντας πως θα δούμε ότι τσαλακώθηκαν στα χρόνια που έρχονται, αν παραμελήσουν τη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας τους.
Η M&C Saatchi είναι υπεύθυνη για αυτή την καμπάνια για τον αυστραλιανό Ερυθρό Σταυρό με στόχο την προώθηση της αιμοδοσίας. Η φρικιαστική εικόνα ενός κυτίου δωρεάς γεμάτο αίμα προκαλεί σίγουρα αντιδράσεις.
Αυτή η διαφήμιση της Benetton παρουσιάζει μια φωτογραφία του οροθετικού ακτιβιστή David Kirby και της οικογένειάς του, τραβηγμένη από την Therese Frare το 1990. Η αρχική εικόνα, η οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Βραβείο Φωτογραφιών Τύπου, δημοσιεύθηκε ασπρόμαυρη, αλλά οι διαφημιστές της Benetton αποφάσισαν ότι ήθελαν να χρησιμοποιήσουν μια έγχρωμη εκδοχή για να την κάνουν να φαίνεται πιο σοκαριστική, σαν μια πραγματική διαφήμιση. Η διαφήμιση στοχεύει στην ευαισθητοποίηση για το AIDS και η οικογένεια του Kirby και η Frare ενέκριναν τη χρήση φωτογραφιών. Ωστόσο, προκάλεσε μια θύελλα κριτικής από άλλους ακτιβιστές του AIDS, οι οποίοι ισχυρίστηκαν, ότι η εκστρατεία ήταν κατά κάποιο τρόπο μια δικαίωση της ομοφυλοφιλίας.
Με το σύνθημα «Δίκαιη δίκη, ο κώλος μου» αυτή η διαφήμιση της Agent Provocateur προβάλει ένα προκλητικό μήνυμα. Έχοντας συνεργαστεί με τους ακτιβιστές για τα ανθρώπινα δικαιώματα της Reprieve, τα πορτοκαλί εσώρουχα ήταν μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας κατά της παράνομης κράτησης των κρατουμένων στο Γκουαντάναμο.
Η διαφημιστική καμπάνια του σχεδιαστή μόδας Kenneth Cole με τίτλο «Όλοι έχουμε Aids», προκάλεσε αντιδράσεις, γιατί οι αφίσες έμοιαζαν με κανονικές διαφημίσεις μόδας. Το σύνθημα «Όλοι είμαστε εν δυνάμει φορείς» δεν αναφέρεται στην τσάντα που φέρει το μοντέλο αλλά στο AIDS.
ΠΗΓΗ: tvxs.gr
του κόσμου, που προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις.
Μία αφίσα της αντικαπνιστικής καμπάνιας από την οργάνωση «Les Droits des Non-fumeurs» (σημ. «Τα δικαιώματα των μη-καπνιστών»).
Αυτή η εικόνα ενός παράξενα υπερ-αναπτυγμένου παιδιού αποτελεί μέρος μια εκστρατείας, που ανατέθηκε στο διαφημιστικό πρακτορείο Serve από την Εταιρεία για την Οικογενειακή Βία του Μιλγουόκι, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει για τον νομοθετημένο βιασμό. Το σλόγκαν αναφέρει «Αν δείτε το παιδί ως τίποτα περισσότερο, είναι λάθος».
Αυτή η περίεργη διαφήμιση απεικονίζει μια γυναίκα να ερωτοτροπεί με ένα σκύλο. Σχεδιάστηκε για την προώθηση ενός νέου περιοδικού ποικίλης ύλης με όνομα «Deutsch Magazine». Δημιουργεί πάντως σίγουρα ερωτηματικά για το «διεθνές lifestyle» που το περιοδικό θέλει να προμοτάρει.
Ονοματισμένη «Vaginads» από τα ΜΜΕ η νέα ανδρική καμπάνια του Tom Ford χαρακτηρίζεται από κοντινά πλάνα, που απεικονίζουν γυμνές γυναίκες που καλύπτουν τα επίμαχα σημεία τους με ένα μπουκάλι άρωμα. Εδώ δημοσιεύονται κάποιες παραλλαγές, καθώς η συγκεκριμένη φωτογράφιση μάλλον προκαλεί αρκετά.
Μια σκωπτική καμπάνια για το αθώο, φιλικό προς το περιβάλλον Prius παρουσιάζει τρείς ανήθικες σκηνές - φόνος(πάνω), πορνεία και μοιχεία - με τα σλόγκαν «Καλά, τουλάχιστον οδηγεί ένα Prius».
Μία κλινική αισθητικής στη Νότια Αμερική, που ονομάζεται Xiomara Coronado Beauty Center, ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία που απεικονίζει ψηφιακά βελτιωμένες εικόνες της Αντζελίνα Τζολί και της Paris Hilton, εννοώντας πως θα δούμε ότι τσαλακώθηκαν στα χρόνια που έρχονται, αν παραμελήσουν τη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας τους.
Η M&C Saatchi είναι υπεύθυνη για αυτή την καμπάνια για τον αυστραλιανό Ερυθρό Σταυρό με στόχο την προώθηση της αιμοδοσίας. Η φρικιαστική εικόνα ενός κυτίου δωρεάς γεμάτο αίμα προκαλεί σίγουρα αντιδράσεις.
Αυτή η διαφήμιση της Benetton παρουσιάζει μια φωτογραφία του οροθετικού ακτιβιστή David Kirby και της οικογένειάς του, τραβηγμένη από την Therese Frare το 1990. Η αρχική εικόνα, η οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Βραβείο Φωτογραφιών Τύπου, δημοσιεύθηκε ασπρόμαυρη, αλλά οι διαφημιστές της Benetton αποφάσισαν ότι ήθελαν να χρησιμοποιήσουν μια έγχρωμη εκδοχή για να την κάνουν να φαίνεται πιο σοκαριστική, σαν μια πραγματική διαφήμιση. Η διαφήμιση στοχεύει στην ευαισθητοποίηση για το AIDS και η οικογένεια του Kirby και η Frare ενέκριναν τη χρήση φωτογραφιών. Ωστόσο, προκάλεσε μια θύελλα κριτικής από άλλους ακτιβιστές του AIDS, οι οποίοι ισχυρίστηκαν, ότι η εκστρατεία ήταν κατά κάποιο τρόπο μια δικαίωση της ομοφυλοφιλίας.
Με το σύνθημα «Δίκαιη δίκη, ο κώλος μου» αυτή η διαφήμιση της Agent Provocateur προβάλει ένα προκλητικό μήνυμα. Έχοντας συνεργαστεί με τους ακτιβιστές για τα ανθρώπινα δικαιώματα της Reprieve, τα πορτοκαλί εσώρουχα ήταν μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας κατά της παράνομης κράτησης των κρατουμένων στο Γκουαντάναμο.
Η διαφημιστική καμπάνια του σχεδιαστή μόδας Kenneth Cole με τίτλο «Όλοι έχουμε Aids», προκάλεσε αντιδράσεις, γιατί οι αφίσες έμοιαζαν με κανονικές διαφημίσεις μόδας. Το σύνθημα «Όλοι είμαστε εν δυνάμει φορείς» δεν αναφέρεται στην τσάντα που φέρει το μοντέλο αλλά στο AIDS.
ΠΗΓΗ: tvxs.gr