18 Νοε 2011

Φ. ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ VS Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Η πάλη των... τάσεων


Με βολές και υπανιγμούς, ανταλλαγέντες αυτή τη φορά μεταξύ Κυριάκου Μητσοτάκη και Φαήλου Κρανιδιώτη, συνεχίστηκε η πάλη των τάσεων στη Νέα Δημοκρατία.
Μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στον...
ρ/σ "Βήμα 99,5" ο Κυρ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε όψιμο νεοδημοκράτη"τον στενό συνεργάτη του προέδρου της ΝΔ, Φαήλο Κρανιδιώτη, καταλογίζοντάς του τοποθετήσεις που είναι διχαστικές για το κόμμα.

"Τον κ. Κρανιδιώτη δεν τον γνωρίζω προσωπικά και δεν τον έχω συναντήσει ποτέ μου. 
Υπάρχει ένας λόγος γι' αυτό και είναι ότι, εξ όσων αντιλαμβάνομαι, έχει ενταχθεί πάρα πολύ πρόσφατα στη Ν.Δ. 
Είναι γνωστοί οι αγώνες του για τον Οτσαλάν και τον Αραφάτ, αλλά για τη Ν.Δ., εξ όσων γνωρίζω, δεν έχει δώσει κανέναν αγώνα. 
Επομένως, να μιλά για τη Ν.Δ. ένας όψιμος νεοδημοκράτης και να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές που έχουν δώσει αγώνες για τη Ν.Δ., νομίζω ότι είναι ολίγον άκομψο",

Παράλληλα, έκανε λόγο για πρόσωπα, χωρίς θεσμική ιδιότητα, που δεν βοηθούν την προσπάθεια της ΝΔ, καθώς προκαλούν διχασμό, αντί να προάγουν τη σύνθεση στο κόμμα.

Ο κ. Μητσοτάκης διευκρίνισε πάντως, ότι δεν συμφωνεί με τις απόψεις περί "ακροδεξιών σταγονιδίων" που εξέφρασε πρόσφατα ο Σωτήρης Χατζηγάκης.


Ο συνεργάτης του κ. Σαμαρά δεν άργησε να απαντήσει μέσω του AΝΤΙnews:

"Το ποια είναι η πλειοψηφία της λαϊκής πατριωτικής μας βάσης το απέδειξε η 29 Νοεμβρίου 2009 και η συντριπτική νίκη τουν Αντώνη Σαμαρά. Τους βουλευτές έχει δικαίωμα να τους κρίνει οποιοσδήποτε, οποτεδήποτε και για οτιδήποτε. Πρωτίστως δε οι απλοί πολίτες που τους εκλέγουν, όπως εγώ, ο τελευταίος από τους 800.000.

Όποιος διεκδικεί το αλάθητο να προσχωρήσει στον Καθολικισμό και να γίνει Πάπας. 
Είναι αλήθεια πως η δράση μου από τα 16-17 μου δεν ήταν και δεν είναι στενά κομματική. Ήταν και είναι για την εθνικά πολιτική, την συμπαράσταση στον Κυπριακό και Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, στο Αρμενικό και Κουρδικό Κίνημα. 
Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω και δεν είμαι πορφυρογέννητος. Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του.

Εγώ πάντως στις 9 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, τον οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. 
Κάποι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τις εύχονται“.

ΠΗΓΗ: ethnos.gr