25 Ιουν 2011

Νέες αποκαλυπτικές συνομιλίες για τα στημένα


Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις, μέσα από τα έγγραφα που περιλαμβάνονται στη δικογραφία των χιλιάδων σελίδων για την υπόθεση των "στημένων παιχνιδιών".
Το enet.gr έχει στη διάθεσή του μέρος της ογκωδέστατης δικογραφίας, με συνομιλίες του Αχιλλέα Μπέου, του Μάκη Ψωμιάδη και του Γιώργου Τσακογιάννη (ο οποίος σε κάποιες...
απ’ αυτές μιλάει με τον βαρυποινίτη Αλκέτ Ριζάι)

Ανάμεσα στους διαλόγους όπως καταγράφηκαν από το «βαλιτσάκι» της ΕΥΠ, είναι σειρά συνομιλιών σχετικά με τοποθετήσεις διαιτητών, με ποσά που στοιχηματίζονται μέσω ηλεκτρονικών σελίδων, ακόμα και με υποθέσεις ποινικού ενδιαφέροντος, που φαίνεται πως αποτελούν μόλις ένα μικρό κομμάτι του συνόλου των δικογράφων.

Πάντως στην προανακριτική του κατάθεση ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, αναφέρει ότι "αρνούμαι καθ'ολοκληρία τις σε βάρος μου κατηγορίες. Θα αντικρούσω τις κατηγορίες μία προς μία, αφού λάβω γνώση του συνόλου της δικογραφίας ενώπιον του αρμόδιου κυρίου Ανακριτού.

Αλλά και ο Σταύρος Ψωμιάδης, πρόεδρος της ΠΑΕ Καβάλα, υποστήριξε ότι "αρνούμαι τις κατηγορίες στο ακέραιον, επισημαίνω ότι στο πόρισμα της Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Αθήνας δεν μου αποδίδεται ούτε μία συγκεκριμένη πράξη και επιφυλάσσομαι να απολογηθώ ενώπιον του κ.Ανακριτού, όταν λάβω αντίγραφο της δικογραφίας".

Μερικοί χαρακτηριστικοί διάλογοι έχουν ως εξής:

Η «βιταμίνη» και το «φακελάκι»

Νέος διάλογος μεταξύ του Γιάννη Μπουρούση (Α) και του Μάκη Ψωμιάδη (Β) στις 31 Μαρτίου 2011
. Αυτή τη φορά αντί για «φάρμακο», ακούγονται οι λέξεις «βιταμίνη» και «φακελάκι». Να σημειωθεί ότι εκείνο το βράδυ ο Μπουρούσης πέτυχε 16 πόντους κατά της Σιένα.

Α: Ρε Γιάννη δεν ήθελα να σου στείλω μήνυμα αυτή τη φορά, ήθελα να σε
πάρω τηλέφωνο να σου πω καλή επιτυχία

Β:Καλά κάνατε, είχαμε προπόνηση κύριε Μάκη τώρα τελειώσαμε
Α:Λοιπόν Γιάννη ένα θα σου πω αγόρι μου, ξέχασε ότι έχει γίνει στο
προηγούμενο ματς, ξέχασε αν σ'έχει στεναχωρήσει κανένας προπονητής και
τέτοια, παίξε για πάρτυ σου σήμερα. Μ'ακούς;

Β:Σας ακούω κύριε Μάκη
Α:Παίξε για σένα αγόρι μου, παίξε για πάρτυ σου μη σκέφτεσαι το προηγούμενο μάτς
Β:Ναι, έτσι είναι, έχω και το ...γιατί προχθές δεν πήρα τη βιταμίνη
γιατί μου 'χε μείνει λίγο και θα την πάρω σήμερα. Έχω σχεδόν το μισό,
πάνω απ'το φακελάκι
Α:Παίξε για σένα αγόρι μου μην παίζεις για κανένανε. Χωρίς κανένα
άγχος και μη σκέφτεσαι τίποτε

Β:Τί γράφανε οι εφημερίδες, γιατί δε διάβασα;
Α:Τίποτα, τι να γράψουνε οι εφημερίδες; Γράψ'τους στα αρχ...σου,
δείξει σήμερα τα αρχ... σου και να τους τελειώσεις επί τόπου.

Β:Θα παίξω καλά


Μάκης Ψωμιάδης με Νίκο (;)

Στις 7 Απριλίου 2011, τρίλεπτη τηλεφωνική συνομιλία του Μάκη Ψωμιάδη με κάποιον Νίκο (πιθανολογείται πως είναι ο Πατέρας)

Νίκος: Πώς πήγε όλα καλά με αυτόν;
Μάκης: Ε, εντάξει τίποτα. Μου τα παραδέχθηκε όλα αυτά. Ότι τον έβρισε, τον έκανε, τον έρανε, του λέω δεν στα είπα; Μου λέει έχεις δίκιο έτσι κι αλλιώς. Ο άλλος σου έχει φερθεί καλά πάντως του λέω έτσι, γιατί τώρα στην προκειμένη περίπτωση του λέω έπρεπε να είχε πέσει το γαμ… και κρατάει ο άνθρωπος, για εσένα το κάνει, δεν το κάνει για κανέναν άλλο. Του το είπα και αυτό
Νίκος: Καλά του είπες
Μάκης: Ετσι δεν είναι. Είμαι λάθος
Νίκος: Ε, βέβαια, καλά του είπες. Ισα ίσα έπρεπε να του πεις ότι εσύ με έχεις ψήσει να μην τον πειράξουμε.
Μάκης: Ναι. Όχι δεν του είπα αυτό, είπα ότι εσύ το κάνεις από εκτίμηση στο πρόσωπό του, κατάλαβες;
Νίκος: Ναι
Μάκης: Και έτσι είναι αλήθεια αυτά που μου είπες, ένιωθα ότι έπρεπε να του το πω, μήπως δεν το καταλαβαίνει. Εδώ βλέπω τώρα ρε συ έχει τελειώσει το πρωτάθλημα, Ατρόμητος-Ολυμπιακός, Παμπορίδης.
Νίκος: Ναι
Μάκης: Ε;
Νίκος: Θράσος
Μάκης: Θράσος μεγάλο έτσι; Έχει τελειώσει το πρωτάθλημα
Νίκος: Θράσος. Γίνεται ρεζίλι ο ψηλός.
Μάκης: Εντελώς.
Νίκος: Μήπως πάνε να καθαρίσουνε τον Σπανό με τον Ατρόμητο;
Μάκης: Ε;
Νίκος: Μήπως πάνε να ρίξουν τον Σπανό;
Μάκης: Δεν ξέρω, γιατί;
Νίκος: Για να παίζει εκεί ο Παμπορίδης, δεν θα βοηθήσει τον Ολυμπιακό;
Μάκης: Σίγουρα, σίγουρα. Όχι αυτός έχει τρελαθεί θέλει να πάρει όλα τα ματς μέχρι το τέλος. Να κάνει το ρεκόρ που είχε ως τώρα. Το είπε ο Μόραλης
Νίκος: Ναι;
Μάκης: Ναι, ναι
Νίκος: Μπράβο του. Εντάξει, θα τα πούμε αύριο Μάκη
Μάκης: Εμένα με παίζει Αμπάρκουλης και Ποτζαζίδης
Νίκος: Με ποιον παίζεις εσύ;
Μάκης: Με την Ξάνθη, το παράρτημα του Ολυμπιακού.
Νίκος: Εντάξει, ναι να βάλεις τον ίδιο τον ψηλό να πάρει τηλέφωνο
Μάκης: Αυτόν τον μαλ…;
Νίκος: Βέβαια
Μάκης: Γιατί του μιλάει
Νίκος: Βέβαια
Μάκης: Εσύ δεν του μιλάς;
Νίκος: Ένα χρόνο έχω. Αμα χρειαστεί βοηθάω απλώς σου λέω βάλε τον ψηλό, θα βοηθήσει πιο πολύ.
Μάκης: Τον άλλον (μπορεί να λέει «θα τον βάλω», δεν ακούγεται καλά). Με την αδερφάρα τον Ποζατζίδη
Νίκος: Όχι ρε θα μιλήσει κατευθείαν ο ψηλός με το παιδί.
Μάκης: Εντάξει για τον Ποζατζίδη σου λέω
Νίκος: Εντάξει. Αντε φιλιά
Μάκης: Γεια.


Νέα συνομιλία Μάκη Ψωμιάδη – Νίκου στις 8 Απριλίου 2011:
Νίκος: Ελα πρόεδρε
Μάκης: Ελα τι έγινε ρε Νίκο; Καλημέρα αγάπη μου. Τα έστειλες;
Νίκος: Όχι δεν στα έστειλα ακόμα, θα σου στείλω όμως 5 σήμερα
Μάκης: Στείλε 5, στείλτα τώρα όμως
Νίκος: Τη Δευτέρα τα υπόλοιπα.
Μάκης: Ναι στείλε, τώρα όμως έτσι;
Νίκος: Σε φιλώ, στα στέλνω


Μπέος με άγνωστο

Ο Αχιλλέας Μπέος σε υβριστικό διάλογο με άγνωστο στις 30 Ιανουαρίου 2011:

Β: Κυλωτάκια, σε πάνε τρέχοντας.
Α: Στο κ… σου βρωμόπ…
Β: Τρέχοντας σε πάνε, θα σου φέρω τσιγάρα.
Α: Πήγαινε γαμ…, το μ… της μάνας σου, ο Γιδόπουλος, ο Βαλάχης κι όλο σου το σπίτι βρωμόπ…
Β: Τσιγάρα θα σου φέρνω χαμούρα, μαλ…


Γιώργος Τσακογιάννης με Γιάννη (;)

Στις 08/05/2011 καταγράφεται εξερχόμενη συνομιλία του Γ.Τσακογιάννη (Α) με Γιάννη (Β), τα στοιχεία του οποίου -όπως και της πλειοψηφίας
των συνομιλητών- δεν διευκρινίζεται αν είναι γνωστά στις αρχές, καθώς το τηλέφωνο που παρακολουθείτο φαίνεται πως ήταν του πρώτου:



Α:Έλα Γιαννάκη που είσαι;
Β:Που να ‘μαι στο γήπεδο.
Α:Τι σου είπανε;
Β:Τίποτα,δεν έχουν έρθει ακόμα οι άλλοι.
Α:Το πούλμαν έχει έρθει ρε
Β:Δεν ήρθαν ακόμα σου λέω εκτός αν ήρθαν τώρα. Δεν έχουν έρθει ακόμα
στα αποδυτήρια. Να σου πω, να σου πω διαιτησία ή θα σε πιάσει η καρδιά
σου;
Α:Ναι πες μου
Β:Ειναι, 4.350 πρέπει να φέρεις
Α:Σώπα ρε
Β:Ναι, γιατί πληρώνουμε SUPER LEAGUE διατητές, ο Γιάχος είναι SUPER LEAGUE.
A:Eντάξει, θα περιμένει πολύ όμως τώρα
Β:Γιατί; Για να μαζευτούμε,ε;
Α:Για να μαζευτούμε και για ναι...Πού είσαι τώρα; μπορώ να σε δώ;


Γιώργος Τσακογιάννης – Γιάννης 9/3/2011


Γ:Γιαννάκη καλημέρα
Για:Έλα Γιώργο
Γ:Αυτός ξαναγύρισε χθες στις δύο... Εεεε, πρέπει να δώσουμε οπωσδήποτε
ένα τάληρο στις 18.000.Ας δώσουμε ένα τάληρο όχι οπωσδήποτε...μου το
έχει κρατήσει εμένα από μέρες δηλαδή... εν πάση περιπτώσει ...και δύο
άλλες και να τις αλλάξουμε. Τί κάνουμε;

Για:Ισως το κανουμε αύριο γιατί είμαι χάλια... είμαι στο κρεβνβάτι από
χθες με 39 πυρετό
Γ:Εντάξει, περαστικά θα πω του...(ακατάληπτο) να το κάνουμε αύριο.
Εντάξει Γιάννη. Τί άλλα;

Για: Τίποτα ρε μα...
Γ:Άμα θες κανένα μικρό, έχει πάρει ο Τζίμης καμιά τριανταριά
μικρά...και κοιτάζει να τα δώσει για να πάρω κι εγώ κάποια λεφτά..
Κάτι μου χρωστάει και τα έχει έτσι. Εμα θες κανένα μικρό λοιπόν,πολύ
καλές τιμές.Κατάλαβες;

Για:Θα μιλήσω μαζί του...
Γ:Καινούρια πήρε λέει...καινούριες παρτίδες... αλλά ...μικρά ξέρεις...
Καλά Γιαννάκη.. σε παίρνω το απόγευμα ξανά... Καλημέρα



Γιώργος Τσακογιάννης με άγνωστο

Από συνειρμούς πιθανολογείται πως είναι ο πρόεδρος της Ένωσης Β’-Γ’ Εθνικής, Σπύρος Καλογιάννης

Α:Κάτι χρήματα είναι να τα πάρει ο κ.Χάλκος έτσι;

Γ:30 ή 44;
Α:30 δεν ξέρω...44 δεν ξέρω τί έχει...να σου πω σε λίγο
Γ:Τα 30 είναι του κ.Χάλκου και κάτι θα έστελνε σέμάς...14
Α:Δεν ξέρω τί έχουνε, να σε πάρω σε λίγο να σου πω
Γ:Να σου πω Σπύρο (?ακατάληπτο το όνομα)...μ'έβαλες σ'ένα τηλεοπτικό...
Α:Δεν σ'έβαλε εγώ ρε σου είπε...Γιώργο δεν τα βάζω εγώ τα βάζει η
ΕΡΤ3. Πες μου σε ποιό σε βάλανε;

Γ:Για πες μου που;
Κανονίζουν για το θέμα αυτό να μιλήσουν αργότερα αφού ο άγνωστος μάθει
περισσότερα.


Τσακογιάννης: «Πέντε σκαμπίλια στα πόδια του Κούγια»

Αργότερα, ο Γιώργος ονομάζει τον άνδρα που καλεί Πρόεδρο. Στη συνέχεια ο Πρόεδρος τον ευχαριστεί για το μήνυμα που του έστειλε. Ο Γιώργος του απαντά να μην αγχώνεται γιατί:

Γ:Αυτά είναι τελείως μαλ...οι κασέτες δεν μετράνε από χρόνια

Α:Ναι, ναι...
Γ:Και... ούτε είναι ότι είσαι... σ'αυτό μπορεί να έχει γίνει μοντάζ,
μπορεί να έχουν γίνει εκατό πράγμα,,, Να το ξέρεις αυτό, στο λέω
αλήθεια αυτό έτσι; Εγώ πήγα στο δικαστήρια για ανθρωποκτονίες, για
τέτοια να το ξέρεις...

Α΅Το ξέρω...
Γ:Αυτός ο καραγκιόζης που βγαίνει τώρα, για να κάνει ντόρο, ο Κούγιας
βγαίνει τώρα ξέρεις για να κάνει...

Α΅Είπε κι εσένα ε;
Γ:Εντάξει...δεν..πρέπει να φάει πέντε σκαμπίλια στα πόδια τώρα...τέλος
πάντων... ξέρεις κάτι; Μη μασάς... Μη του κάνεις καμιά χάρη τώρα με
τον μαλ...

Α:Τρελός είσαι ρε; Τί χάρη;
Γ:Αυτός ξέρεις γιατί τα κάνει αυτά;
Α:Για ν'ανέβει...
Γ:Για να κάνει... να σου λέει ότι δεν τρέχει τίποτα...
Α:Το ξέρω ρε συ... τι μου λες αφού βγήκε και είπε για το διαιτητή που
είναι... για να πάει Α'Εθνική ρε συ τώρα, τί λες;
Γ:Κι εσύ, νομικός είσαι... αυτά εδώ τώρα είναι το δικαστήριο του
Παναγόπουλου να ξέρεις... έτσι με παρέα, με την απαγωγή...πήγαν οι
κασσέτες εκεί... αυτά δεν τα δέχτηκε το δικαστήριο, δεν ξέρω αν
κατάλαβες τι σου λέω τώρα... Αυτά κοίτα να δεις, αν θα τα δεχτεί η
Εισαγγελέας αύριο μεθαύριο...

Α:Καταλάβα ναι
Γ:Για να βγαίνει τώρα ο μαλ..., να κάνει και να τέτοιο... ηια τα άλλα,
για τον χοντρό κι αυτά, μπορεί να έχει δίκιο μπορεί να έχει άδικο, δε
με νοιάζει

Α:Οχι εντάξει κι αυτός είναι ...να πρόσεχε, ξέρω εγώ;
Γ:Ξέρεις τι με στεναχώρησε πολύ; Ο Νίκος τώρα που τα έδωσε αυτά εκεί
πέρα... δεν μπορώ να το χωνέψω

Α:Ποιό λες; Για ποιό λες;
Γ:Αυτό του Νίκου είναι σίγουρα...
Α:Ναι!
Γ:Αυτά που έδωσε ο Νίκος, αυτό που έκανε που τα έδωσε αυτά εκεί πέρα,
αυτό δεν θα το πιστέψω μέχρι...

Α:Ναι, κατάλαβα τι λές
Γ:Αυτό δηλαδή...έχασα πάσα ιδέα, τέλος πάντων...
Α:Εντάξει θα τα πούμε από κοντά έξω
Γ:Υπομονή η αλήθεια φαίνεται, εμάς δεν...μη μασάς σε τίποτα όλοι σε
στηρίζουμε... και γενικά ξέρεις ότι είμαι υποχρεωμένος, γενικά για την καλή θητεία σας μέχρι τώρα...

Α:Εντάξει, να είσαι καλά..Μη λες τώρα... ναι παιδί μου..
Γ:Να είσαι καλά κουράγιο, γεια...

ΠΗΓΗ: enet.gr