2 Μαρ 2021

Δεν εγκαταλείπει ο Νίκας τα σχέδια για διοικητήριο στην Ποσειδωνία


Επανήλθε σήμερα στο θέμα του διοικητηρίου της Π.Ε. Κορινθίας ο Περιφερειάρχης Π. Νίκας αποσαφηνίζοντας πως δεν έχει εγκαταλείψει τον σχεδιασμό του για δημιουργία Διοικητηρίου στην Ποσειδωνία, παρά την απόφαση του ΔΣ Κορινθίων :"Να ξέρουν οι Κορίνθιοι ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας περιουσιακού στοιχείου πάνω από 3 εκατ. ευρώ.Δεν είναι στο δικό μου χέρι..

να αποποιηθώ ένα περιουσιακό στοιχείο τέτοιας μεγάλης αξίας. Εάν γίνει διοικητήριο κάπου αλλού πρέπει να επιστρέψει το οικόπεδο γιατί έχει δοθεί με προυπόθεση να γίνει διοικητήριο.Κανείς δεν φαντάζομαι πως θέλει να χάσει η περιοχή 3 εκατ. ευρώ στο πιο προβεβλημένο σημείο της Κορίνθου .Εγώ δεν μπορώ να το υπογράψω και είμαι βέβαιος πως δεν μπορεί να το υπογράψει και η Οικονομική επιτροπή. Δεν επιτρέπεται η Κορινθία να βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση από πλευράς δημοσίων κτιρίων.Είμαι σε επαφή με τους βουλευτές, τους τοπικούς, τον δήμαρχο και είμαι βέβαιος πως θα βρούμε τον τρόπο συνεννόησης."