Δεν μπορεί η μισή χώρα να είναι γεμάτη αμερικάνικες βάσεις και να μην υπάρχει τσιρλίντινγκ.
Το ότι η άλλη μισή είναι γεμάτη γερμανικά αεροδρόμια, γερμανικές ανεμοφτερούδες και γερμανικά ξενοδοχειακά συγκροτήματα, αυτό...
δε συνιστά επαρκή λόγο, να μην υιοθετηθεί το φίλαθλο πνεύμα, που μεγαλούργησε στα αμερικάνικά γήπεδα.
Ίσως μάλιστα καθυστερήσαμε πολύ, αν σκεφτεί κανείς, ότι απ’ τις αρχές του 20ου αιώνα, οι μεζορέτες δονούσαν τις κερκίδες των φιλάθλων στη Μινεσότα, με την ιαχή, “Rah, Rah, Rah! Ski-U-Mah! Hoo- Α- Rah! Hoo-A- Rah! ! Minn-e-so-tah!”
Η αρένα θέλει και τις ιαχές της και τους μονομάχους της και τον Καίσαρα στην κερκίδα. Εξάλλου, αργότερα, αυτή η ακατάληπτη ιαχή αντικαταστάθηκε από το εύληπτο και πολύ δελεαστικό μοτό, “First a cheerleader and then become a leader”. Και ποιος νέος ή νέα μπορεί να αντισταθεί σε μια τόσο δελεαστική προοπτική, να κουνάς δηλαδή ρυθμικά το πομ-πομ, να περιστρέφεις φιδίσια το γοφό και αυτό να σου εξασφαλίζει την αρχηγία; Με ποια περισσότερα προσόντα δηλαδή πρωθυπουργεύουν οι γόνοι μεγαλοοικογενειών;
Έπειτα, όπως πολύ σωστά τόνισε η ομοσπονδία τσιρλίντιγκ, το τσιρλίντιγκ δεν έρχεται να πάρει τη θέση κανενός μαθήματος. Το ότι κάποια μαθήματα μειώθηκαν ή καταργήθηκαν οφείλεται σε λόγους εκσυγχρονισμού του εκπαιδευτικού συστήματος.
Τι να πει δηλαδή η βιολογία, σε μια εποχή που καταφανώς τα μιτοχόνδρια δεν είναι το φλέγον ζήτημα. Και πώς να μην εισακουστεί η ανησυχία του τσιριχτού υπουργού ανάπτυξης, για τη σκοτεινή σχέση του μαθήματος της κοινωνιολογίας με την πρώιμη κομμουνιστοφροσύνη στα σχολεία; Και γιατί πια τόσος πόνος για τον εξοστρακισμό της μουσικής, αφού υπάρχουν τόσο ωραία μουσικά βίδεο στη youtube, για να διασκεδάζει κανείς;
Αν κάποιοι βιαστούν, να ψέξουν την απόφαση που έστειλε ο κ. Τσαχαλάς, προϊστάμενος της Α’ θμιας και Β’ θμιας εκπαίδευσης, ως φαιδρή, καλό θα ήταν να αναλογιστούν, πόση προσπάθεια κατέβαλε η υπουργός, για να συνδυάσει το αρχαίο πνεύμα το αθάνατο, τον αγνό πατέρα του ωραίου του μεγάλου και του αληθινού, με τη χριστιανική αγωγή των ελληνοπαίδων και το τσιρλίντιγκ.
Και ας εκτιμήσει κάθε δολερός επικριτής, το γεγονός ότι η υιοθέτηση ξένων όρων και αλλοίωσης της ελληνικής γλώσσας βρήκαν στο υπουργείο παιδείας το δάσκαλό τους. Αποστομώθηκαν οι επικριτές, με μια ελληνοπρεπέστατη απόδοση του cheerleading, του ρυθμικού ξεγοφιασμού με χειροφούντες, σε τσιρλίντινγκ, το οποίο θα εισάγει γλυκά και ρυθμικά τους ιδιώτες τσιρλίντερς στα δημόσια σχολεία, σε μια προοπτική εισόδου και άλλων επιχειρηματιών, έως της πλήρους άλωσης. Στα ιδιωτικά γυμναστήρια έχει κάτι καλά παιδιά, που μπορούν να κάνουν γενικότερη επιμόρφωση, ενημερώνοντας ταυτόχρονα και για τη σύσφιξη των μυών.
Τέλος, η κατοχή της μισής χώρας από γερμανικά funds και της άλλης μισής από αμερικάνικες βάσεις, θα βρουν μέσα από το τσιρλίντινγκ τη χρυσή ευκαιρία συναδέλφωσης των λαών.
Το ξένιο πνεύμα, που μας διακατέχει από αρχαιοτάτων ετών, σε συνδυασμό με το τσιρλίντιγκ μπορούν να εγγυηθούν λαμπρές μέρες στην εξωτερική μας πολιτική και στη “βαριά μας βιομηχανία”.
Το να υποδεχόμαστε τα ναυτάκια του 6ου Στόλου, του χειριστές των AWACS, τους γερμανούς ιδιοκτήτες των ανεμοφτερούδων και τους περιηγητές της TUI και της FRAPORT, με εκπαιδευμένες και έμπειρες τσιρλίντερς, εκτοξεύει τη χώρα στο μέλλον.
Πηγή: Νίνα Γεωργιάδου – f/b
ΠΗΓΗ: vathikokkino.gr