Tο νομοσχέδιο για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας με το μήνα ψηφίστηκε στη Βουλή, ενώ η κυβέρνηση θέλει να κάνει πιο αυστηρό το πλαίσιο των ελέγχων.
To νομοσχέδιο έχει μια διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια: δεν υπάρχει το «πέναλτι»...
του ενός ή δύο μηνών που πλήρωναν μέχρι πέρυσι όσοι ήθελαν να κινήσουν τα οχήματά τους το καλοκαίρι.
Δηλαδή για ένα μήνα, έπρεπε να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας δύο μηνών, ενώ για έξι μήνες πλήρωναν το ποσό που αντιστοιχούσε σε οκτώ μήνες.
Έτσι, πληρώνει ο κάθε ιδιοκτήτης το αντίστοιχο ποσό που προβλέπεται για κάθε μήνα που θα κυκλοφορήσει το όχημά του.
Πλέον, για να ισχύσει το ν/σ και να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων να απευθυνθούν στις ΔΟΥ για να παραλάβουν τις πινακίδες τους, θα πρέπει να δημοσιευθεί σε ΦΕΚ.
Πιο συχνά στο ΚΤΕΟ
Ωστόσο, αλλαγές έρχονται και στον τομέα των ελέγχων των ΙΧ αυτοκινήτων, με την κυβέρνηση να εξετάζει το ενδεχόμενο ετήσιων ελέγχων στα παλαιότερα οχήματα, αντί για διετή έλεγχο που προβλέπεται τώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 8% των οχημάτων που περνά από τον έλεγχο ΚΤΕΟ «κόβεται» με τα πιο συνηθισμένα προβλήματα να έχουν να κάνουν με τα ελαστικά, τα φρένα ή τα αμορτισέρ.