12 Απρ 2020

Κον Τσιόδρα ενταύθα! Της Τζένης Σουκαρά


Τώρα, σοβαρά, θα μας πει κανείς τι ακριβώς να κάνουμε και πώς; 
Κύριε Τσιόδρα μου, πείτε τους πως όλοι εμείς που περπατάμε στην παραλία, είμαστε συντεταγμένοι με τις εντολές σας και με κανενός άλλου. Είπατε, και το ενθυμούμαι,πως χρειάζεται...


ο εγκλεισμός και λίγο αέρα βρε αδερφέ!Λίγη σωματική άσκηση!
Περπατάμε και δεν κολυμπάμε, διότι δεν το θέλει ο Χαρδαλιάς. Τελείωσε! Νόμος!
Πείτε το στους υπολοίπους όμως, που στέλνουν το ανάθεμα τέτοιες ημέρες και παρακαλώ γίνετε συγκεκριμένος, μετά του συνετού σας βλέμματος πόση απόσταση θα πρέπει να γίνει ανεκτή σε μια φωτογραφία ωστε να δείχνει πως όλοι αυτοί που περπατούν στον παραλιακό δρόμο του Αγίου Νικολάου της Κορίνθου ή της παραλίας Καλάμια δεν συνωστίζονται, δεν σκουντουφλούν στον ιό, δεν του απευθύνουν χειραψία. 
Εαν κακώς έχουμε καταλάβει, εμείς οι αθλούμενοι, να μας το διευκρινίσετε αγαπητέ, να το ξέρουμε. Διότι αυτά τα 30 λεπτά που μας εγκρίνατε, εάν συμπίπτουν με του άλλου συμπολίτη μου τα 30 λεπτά, εγώ τι να κάνω; 
Αλλά και Τι εστί συνωστισμός; 
Η φωτογραφία  που δείχνει κόσμο να περπατά ή η ούρά έξω απο τα ΑΤΜ; 
Δεν συζητώ για την ουρά στα ψαράδικα,εκεί είναι της ...Μικρασιατικής Καταστροφής.
Κύριε Τσιόρδα μου, πείτε μου επιτέλους, να φορώ γάντια ή όχι; Να φορώ μάσκα ή όχι; 
Διότι τα είπατε και τα αναλύσατε αλλά πώς να αισθανθώ, ανεβαίνοντας στα πατάρια των σούπερ μάρκετ μαζί με άλλους και χωρίς μάσκα; Αισθάνομαι αυτό που μου είχατε πει στην αρχή, ότι νοσώ!Έτοιμη για θερμομέτρηση!
Και αν δεν την χρειάζομαι "την ασπίδα στην μάχη", τότε αγαπητέ μου κ. Τσιόρδα, εικόνισμα και λατρεία αυτής της μεγάλης δοκιμασίας μου, πείτε μου πότε θα γίνει η έξοδος προς την κανονικότητα; 
Πλησιάζει; Δεν πλησιάζει; Γιατί ξαφνικά όλοι αισιοδοξούν και θέλουν να ψήσουν και αρνί;
Από πού βγήκε αυτή η αισιοδοξία; Περάσαμε την κορυφή της καμπύλης; Βρισκόμαστε στην κατηφόρα της; 
Εαν είναι κρίσιμο το διάστημα, γι αυτό και το κλείσιμο των διοδίων,  για να μην φταίω εγώ που κατρακυλίσαμε, πείτε του κ. Χαρδαλιά, αφού του βγαίνει το μπρουτάλ , ας το χρησιμοποιήσει πάλι και ας δώσει τελεσίγραφο, πως εαν υποτροπιάσει η νόσος δεν θα φταίει ο Κυριάκος ,ούτε το ΕΣΥ αλλά ο κακός μας ο καιρός και ο χαρακτήρας μας.Ουδείς θα δικαιούται κρεβάτι ΜΕΘ!Τιμωρία! 
Πώς να συγκρατήσω τους γείτονες, αγαπητέ μου επιστήμονα και καθοδηγητή, όταν μου ανακοινώνεις ότι έρχεται το φάρμακο;
Γνωρίζεις απο ασθενή με χολιστερίνη; Σου λέει θα φάω του σκασμού  και μετά θα πιω το χάπι, νομίζοντας πως έτσι περιπαίζει την χοληστερίνη και βγαίνει νικητής! Έτσι και ο έγκλειστος! Από κάτι πάσχει και αυτός.Βγαίνει διότι τον ιό τον έχει ευκολάκι! Το πρόστιμο τον κρατάει!Σου το εκμηστυρεύομαι!
Όλα σου τα λέω, μετά απο την τοποθέτησή σου για τους Ρομά.
Μετά απο το σθένος σου να τους επισκεφθείς. Και να ρωτήσω επίσης αγαπητέ μου κ. Τσιόδρα,εκτός της καραντίνας αυτής στην συγκεκριμένη περιοχή, ποιοι οι φραγμοί και οι έλεγχοι σε άλλους καταυλισμούς της χώρας; 
Να τα λέμε και αυτά και μην χρεώνεις τον Κυριάκο. 
Σε έκανε το αστέρι της πανδημίας. Έχεις κόσμο να βρεις! Τους περιφερειάρχες και τους δημάρχους.Δεν είναι οι στιβαροί πυλώνες; 
Κύριε Τσιόρδα μου,στιλοβάτη της αντίστασής μας, κράτα και τις δομές των μεταναστών και προσφύγων νοερά θωρακισμένες,διότι εαν ο ιός ξεφύγει και απο τις προσευχές, βλέπω να βγαίνει παγανιά και να θερίζει γειτονιές. 
Το ξέρεις, το ξέρω, η σιωπή μας απάντηση στα φλέγοντα.
Δεν ξέρω εαν το έχεις προσέξει, είναι σαν ο ιός να κάνει τα στραβά μάτια με εμάς. Ξέρει τα πολλάπλά ανοιχτά μας μέτωπα και δεν τα επεξεργάζεται καθόλου. 
Αγαπητέ μου επιστήμονα, πείτε μας , πώς θα βγούμε απο αυτή την ατραπό; 
Με τέστ,πόσα τέστ και ποια; 
Δεν θέλω να σας προσβάλω τώρα αλλά παρα το γεγονός πως δεν τα εμπιστεύεστε αυτά τα rapid τεστ είναι τα ντελίβερυ των αυτοδιοικητικών στα νοσοκομεία. Γνωρίζω πως μόνο το μένω στο σπίτι αποδέχεστε και εμείς το ίδιο. 
Αγαπητέ μου κ. Τσιόρδα,όμως για να βγω θα πρέπει να έχω εξωδόχαρτο. 
Αυτές οι μονάδες που θα κάνουν τον γύρο της χώρας για να μας κάνουν τεστ πού θα με βρουν; Πριν την έξοδο ή μέσα στο σπίτι; 
Είναι τόσα πολλά και αδιευκρίνιστα. 
Όμως με τακτ θα επανέλθω. 
Με το ίδιο τακτ που μας ανακοινώνετε αριθμούς ,ιούς , απώλειες και ανθρώπους.
Είναι τόσο sic ! Το τακτ αυτό!