Πήρε το δείπνο του, ήπιε αρκετά και στη συνέχεια, ωραία και καλά ζήτησε τον λογαριασμό αφήνοντας φιλοδώρημα... 1.088 δολάρια.
Το περιστατικό (που είχε και συνέχεια) συνέβη σε εστιατόριο του Κολοράντο το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η Bee Anantatho, ιδιοκτήτρια του ταϊλανδέζικου εστιατορίου που διατηρεί με τον σύζυγό της, είπε, ότι, βεβαίως, ο σερβιτόρος ήταν ικανοποιημένος με το φιλοδώρημα, αλλά πήγε τα χρήματα στη διεύθυνση.
Άλλωστε, η σκέψη ήταν να κρατηθούν τα χρήματα στην άκρη, σε περίπτωση που ο πελάτης (ο οποίος όπως υποψιάστηκε η ιδιοκτήτρια, πιθανότατα είχε παρασυρθεί λόγω ευφορίας) επιστρέψει και τα ζητήσει.
«Ήταν τόσο ευτυχισμένος» σχολίασε για τον πελάτη η Bee…
Το επόμενο πρωί, ο πελάτης πήγε όντως στο εστιατόριο, ζητώντας το φιλοδώρημα των 1.000 δολαρίων πίσω.
«Λυπάμαι, ήμουν μεθυσμένος», είπε απολογητικά.
Τα χρήματα του επιστράφηκαν αμέσως και ο πελάτης άφησε ένα φιλοδώρημα 40 δολαρίων για λογαριασμό ύψους 60 δολαρίων.