9 Μαΐ 2014

Παναγιώτης Ρουμελιώτης- Aνοιχτή επιστολή


Αγαπητέ Συντοπίτη μου,
Ονομάζομαι  Παναγιώτης Ρουμελιώτης και είμαι φοιτητής στο 4ο έτος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Μεγάλωσα στην περιοχή του Συνοικισμού της Κορίνθου και είμαι μέλος πολύτεκνης οικογένειας.
Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος  για το Δήμο μας με την Ανεξάρτητη Δημοτική Ομάδα «Κόρινθος 2014 - 2019» για τους εξής..
λόγους:
1) Είμαι νέος, διακατέχομαι από οράματα, άφθαρτες αξίες - αρχές και έχω καλοπροαίρετα κίνητρα και βούληση να συμβάλλω στη βελτίωση του Δήμου όπου μεγάλωσα.
2) Θεωρώ πως ήρθε η ώρα εμείς οι νέοι να αποφασίζουμε για το Δήμο μας διότι το μέλλον του ανήκει σε εμάς! Με τη συμμετοχή μου θα επιδιώξω να φέρω ένα πνεύμα ανανεωτικό, συμβάλλοντας στην επαναφορά των νέων στο κέντρο του ενδιαφέροντος της κοινωνίας.
3) Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Κορινθίων Κώστας Πιέτρης είναι ένας Πραγματικά Ανεξάρτητος Υποψήφιος  που δεν πρόσκειται σε πολιτικά συμφέροντα και θέλει να δώσει ένα τέλος στο πολιτικό κατεστημένο που έχει οδηγήσει τη χώρα μας στο χείλος της καταστροφής.
4) Προτεραιότητα του προγράμματος της ομάδας μας είναι ο άνθρωπος! Οι άνεργος, οι άστεγοι, οι συνταξιούχοι, οι πολύτεκνες οικογένειες, η νεολαία αποτελούν τον πυρήνα των προτεραιοτήτων μας.
Θέλω να απευθυνθώ κυρίως στη νεολαία του τόπου μας γιατί είναι η αλήθεια πως οι νέοι έχουν απομακρυνθεί δικαιολογημένα από το χώρο της πολιτικής.
Φίλες - Φίλοι,
Ήρθε η ώρα οι νέοι να πάρουμε το λόγο, να συμμετάσχουμε στα κοινά! Η εποχή της παθητικότητας και αποφυγής αντιμετώπισης των ουσιαστικών προβληματικών, έφυγε. Πλέον όλοι έχουμε ευθύνη απέναντι στους εαυτούς μας και τους συμπολίτες μας να βελτιώσουμε την κατάσταση. Η πολιτική «αγρανάπαυση» δεν είναι η σωστή απάντηση. Δεν πρέπει να διστάζουμε να υψώνουμε τη φωνή μας, να τολμάμε να υπερασπιζόμαστε το αυτονόητο δικαίωμα στην συμμετοχή και να διεκδικούμε ισότιμη παρουσία στην  πολιτική σκηνή.
Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να συμβάλλω με κάθε τρόπο στην υλοποίηση των εξής στόχων:

        i.            ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΕΡΓΩΝ
      ii.            ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΡΕΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    iii.            ΕΚΔΟΣΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
    iv.            ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΑΠΟΡΩΝ
      v.            ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ
    vi.            ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΣΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΑ
Να είστε σίγουροι ότι ποτέ δεν θα σας προδώσω. Όπλο μου είναι οι αξίες και οι ιδέες μου.
Με την ομάδα μου, δεν υποσχόμαστε το ακατόρθωτο. Με την συμμετοχή των συμπολιτών μας θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Το πρόγραμμα μας έχει σχεδιασμό, έχει λογική και φιλοσοφία. Δε χρειαζόμαστε μια σειρά από ατελείωτα, μικρά και μεγάλα έργα. Χρειαζόμαστε δράσεις – έργα – πρωτοβουλίες με ταυτότητα, συντονισμό και υπευθυνότητα που να αντέχουν στο χρόνο και να καλύπτουν ουσιαστικές κοινωνικές ανάγκες και προβλήματα. Παρεμβάσεις ιεραρχημένες με περιεχόμενο, σκοπό και αποτέλεσμα. Χρειαζόμαστε έναν δήμο πρότυπο ήθους και συμπεριφοράς όπου η εντιμότητα και η διαφάνεια θα είναι καθημερινή πρακτική.
Πιστεύουμε σε έναν δήμο αξιών και όχι εξουσιαστών.
Πιστεύουμε σε μια πολιτική των πολιτών και όχι των κολλητών.
Σε μια πολιτική των πολιτών και όχι των εκλεκτών.
Δύναμή μας είστε όλες και όλοι εσείς. Σε εσάς είμαστε υπόλογοι.
Μας ενώνει η αγωνία για το σήμερα και η ελπίδα για το αύριο.
Διεκδικούμε την αξία της ψήφου σας για να δώσουμε αξία στον τόπο μας.

Σας Ευχαριστώ για την Εμπιστοσύνη σας!

Παναγιώτης Ρουμελιώτης
Υποψ. δημοτικός συμβουλος Κορινθίων με τον συνδυασμό του Κ. Πιέτρη