4 Ιαν 2012

ALBERT CAMUS [7/11/1913 - 4/1/1960]


52 χρόνια απ τον  χαμό του νομπελίστα ALBERT CAMUS [7/11/1913 - 4/1/1960]

"Αγαπώ υπερβολικά τη χώρα μου για να είμαι εθνικιστής".

"Η πραγματική γενναιοδωρία προς το μέλλον έγκειται στο να τα δίνουμε όλα στο παρόν"...



"Είναι ευχαριστημένοι από τη ζωή αυτοί που δεν την έχουν ζήσει".


"Ο σκλάβος ξεκινά ζητώντας δικαιοσύνη και καταλήγει να περιμένει να φορέσει ένα στέμμα".


"Αυτοί που γράφουν ξεκάθαρα έχουν αναγνώστες. Αυτοί που γράφουν δυσνόητα, έχουν σχολιαστές".


"Η ακεραιότητα δεν έχει ανάγκη από κανόνες".


"Ανάμεσα στη δικαιοσύνη σας και τη μάνα μου, προτιμώ τη μάνα μου".
 
"Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. Έρχεται κάθε μέρα."

"Ζωή είναι το άθροισμα των επιλογών μας"

"Στα τριάντα μου, σχεδόν από τη μια μέρα στην άλλη, γνώρισα τη φήμη. Τώρα ξέρω περί τίνος πρόκειται. Μικροπράγματα."

"Μη βαδίζεις μπροστά μου, γιατί μπορεί να μην σε ακολουθήσω. Μη βαδίζεις πίσω μου, γιατί μπορεί να μη σε οδηγήσω. Βάδιζε πλάι μου και γίνε ο σύντροφός μου."

"Ακόμα κι όταν κάποιος είναι πεπεισμένος για την απελπισία του, πρέπει να δρα σαν να ελπίζει. Ή να αυτοκτονεί. Ο πόνος δεν δίνει δικαιώματα."

"Γοητεία είναι ένας τρόπος να παίρνεις την απάντηση "ναι", χωρίς να έχεις κάνει κάποια ξεκάθαρη ερώτηση."

"Ελεύθερος είναι εκείνος που μπορεί να ζει, χωρίς να λέει ψέματα."


ΠΗΓΗ: radar-gr