22 Οκτ 2011

Πρωινό Σαββάτου. Της Ελενας Ακρίτα


Σάββατο σήμερα... Δεν περνάει κι η ώρα...
- Πάµε µια βόλτα στο εµπορικό κέντρο;
- Να κάνουμε τι χωρίς λεφτά;
- Να χαζέψουµε βερνίκια...
- Γιατί, βάφεις το σπίτι σου;....


- Βερνίκια νυχιών, καλό µου. Τώρα που δεν υπάρχει φράγκο, όλες αυτό κάνουνε. Πάνε στα καλλυντικάδικα και χαζεύουνε µανό. Τα ψάχνουν ένα ένα, τους δείχνει η υπάλληλος τις αποχρώσεις στο χαρτάκι, τις ξαναβάζουνε στη θέση τους και φεύγουνε κυρίες.
- Στο καλλυντικάδικο της γειτονιάς μου έχουν προσφορά δυο μανό στην τιμή του ενός. Πληρώνεις το ένα και παίρνεις το άλλο τζάμπα.

- Δεν µπορώ να πάρω το άλλο που είναι τζάµπα και να αφήσω το ένα στο ράφι;
- Φέτος, λέει, είναι της μόδας τα πράσινα νύχια...
- Ούτε που να το διανοηθείς. Που τα πέρασα µε πράσινο, κατέβηκα στο Σύνταγµα και µε πλακώσανε γιατί νοµίζανε ότι είµαι σε κλαδική του ΠΑΣΟΚ.
- Ναι, μην καρφωνόμαστε. Το πράσινο μανό ΠΑΣΟΚ, το μπλε ΝΔ, το κόκκινο ΚΚΕ...
- Ο Τσίπρας σε τι αποχρώσεις βγαίνει;
- Ροζ μπομπόν!
- Κι ο Καρατζαφέρης;
- Το εκρού του νεκρού!
- Α, δεν χρειάζοµαι µανό γι' αυτό. Στο εκρού του νεκρού θα βαφτούν αφ' εαυτού τους, όταν έρθει η ΔΕΗ µε την εισφορά ακινήτων.

- Πόσο την κόβεις;
- Δεν θα 'ναι καµιά 700άρα; Μωρέ το ήξερα εγώ ότι πάντα µε µισούσε ο παππούς. Αλλιώς γιατί να µου αφήσει διαµέρισµα κληρονοµιά; Ενώ τον αδελφό µου που τον πήγαινε µε 1.000, δεν του άφησε µία!
- Αν δεν πληρωθεί αυτό το σίχαμα τι γίνεται, ξέρουμε;
- Ξέρουµε! Σε 40 µέρες µάς κόβουν το ρεύµα.
- Στα σαραντάμερα...
- ... Να ζούµε να το θυµόµαστε!
- Κι αν πάλι δεν πληρώσουμε;
- Μας κόβουν το νερό. Και µετά το τηλέφωνο.
- Και μετά;
- Τα πόδια!
- Ολα;
- Γιατί, σαρανταποδαρούσα είσαι; 

- Κι έχουμε και την Εφορία...
- Εγώ δεν έχω µία. Θα κάνω διακανονισµό.
- Τι διακανονισμό;
- Τέλη κάθε µήνα, θα φέρνω στον έφορο βιολογικές ντοµάτες και δυο καλσόν για τη γυναίκα του.
- Κι εγώ διακανονισμό θα κάνω. Εχω έναν δικό μου, τον Θανάση στη ΔΟΥ.
- Περίεργο, όλοι σ' αυτόν τον τόπο κάπου έχουµε έναν Θανάση. Σε ΔΟΥ, σε υπουργεία, στο αστυνοµικό τµήµα, στην ουρά για τα µαρούλια...
- Ναι όλοι έχουμε έναν Θανάση. Και πάντα τον λένε «Θανάση».
- Ο άντρας σου ο Θανάσης τι κάνει;
- Εχει πεταχτεί στον Θανάση να του σβήσει μια κλήση.
- Ωραία περνάµε όµως. Σήµερα θα πάµε να χαζέψουµε µανό. Χτες πήγαµε Αθήνα και χαζέψαµε σκουπίδια. Ηρθε νέα παραλαβή σε πλούσια ποικιλία χρωµάτων και σχεδίων.
- Κι αφού θα πάμε στο εμπορικό κέντρο, θες να φάμε εκεί το μεσημέρι;
- Αµέ; Να φέρω το τάπερ και φύγαµε!
- Αντε βρε, πάλι το ρίξαμε έξω!
- Ναι βρε! Καλή µας διασκέδαση!



τα Νεα on line