8 Αυγ 2011

Διαψεύδει ο Νίκος Νικολόπουλος πως έκοψε την εκπομπή του το DRTV

Η Eπιστολή του Νίκου Νικολόπουλου
 
Πριν απο λίγες ώρες σε γνωστό blog της Κορινθίας (parakato.gr)ο κ.Αναγνωστόπουλος ανήρτησε δημοσίευμα καταφερόμενος κατά της ελευθεροτυπίας του τηλεοπτικού...
καναλιού DRTV της Αργολίδας.
Θέλω να δηλώσω ότι το δημοσίευμα αυτό αναρτήθηκε εν αγνοία μου χωρίς καν να μπουν στον κόπο να μου το αναγνώσουνε. Δεν συνάδει με το ήθος και τον χαρακτήρα μου να στέλνω ανυπόγραφες επιστολές.
Να πω λοιπόν τα εξής:
Οι σχέσεις μου με την Κα και τον κ.Δρίτσα ιδιοκτήτες του DRTV ήταν είναι και θα παραμείνουν άριστες.
Ακόμα και αν για κάποιους λόγους, όχι εργασιακούς, χρειαστεί στο μέλλον να μην βρίσκομαι στην οικογένεια του DRTV, οι σχέσεις μου θα παραμείνουν φιλικές όπως σήμερα.
Τώρα για το θέμα της κομμένης κατά τον κ.Αναγνωστόπουλο εκπομπής που έπρεπε να μεταδοθεί την Παρασκευή το βράδι στις 10.00 μ.μ., είναι γεγονός ότι και εγώ ξαφνιάστηκα και προσπάθησα να επικοινωνήσω με τους ιδιοκτήτες του καναλιού αλλά επειδή βρισκόντουσαν εκτός Αργολίδας το Σαββατοκύριακο, η επικοινωνία ήταν αδύνατη.
Σήμερα λοιπόν το  πρωί μου εδόθη η εξήγηση η οποία με καλύπτει πλήρως και αυτή είναι η εξής:

Την προηγούμενη εβδομάδα εχοντας ως καλεσμένο τον κ.Καλατζή στο τέλος της εκπομπής είπα καλό καλοκαίρι προς τους τηλεθεατές του καναλιού. Η δική μου εκπομπή ήταν και η τελευταία της σαιζόν για όλο το κανάλι.

Η Διεύθυνση του καναλιού θεώρησε ότι κοροϊδεύει τους τηλεθεατές με το να επανέλθει με μία εκπομπή και μου υποσχέθηκαν ότι η εκπομπή θα παίξει με την καινούρια σαιζόν που ξεκινάει στις αρχές Σεπτεμβρίου. Αρα καμμία εκπομπή δεν κόπηκε.
Κλείνοντας, θέλω να σας παρακαλέσω όπως το δημοσίευμα που είναι ανηρτημένο να κατέβει αμέσως διότι δεν με εκπροσωπεί σε τίποτα.
Γνωρίζοντας την σοβαρότητά σας, είμαι σίγουρος ότι θα πραγματοποιήσετε και θα σεβαστείτε την επιθυμία μου. 
Σε διαφορετική περίπτωση δηλώνω απερίφραστα ότι θα είμαι δίπλα στο πλευρό της Διεύθυνσης του καναλιού σε κάθε νόμιμη ενέργειά τους.

ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
υ.γ.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, αν και είμαι βέβαιος ότι σέβεστε τα λεγόμενά μου, δεν θελήσετε να κατεβάσετε το δημοσίευμά σας, τότε έχετε υποχρέωση να αναρτήσετε την παρούσα επιστολή μου.