10 Ιουλ 2011

Επιστροφή της Ferrari μετά από 9 μήνες



Κόντευε να ξεχάσει η Ferrari πως είναι να κερδίζεις σε Γκραν Πρι της Formula 1

Ύστερα από 9 μήνες ο Φερνάντο Αλόνσο έσπασε την κυριαρχία της Red Bull και του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον θρίαμβο που πέτυχε στο...
Σίλβερστοουν. 


Ήταν η πρώτη νίκη του Ισπανού και της Ferrari από τις 24 Οκτωβρίου 2010 και το κορεατικό γκραν πρι.

Παράλληλα, η Ferrari είχε να κερδίσει στο αγγλικό γκραν πρι από το 2007, τότε που είχε τερματίσει πρώτος ο Φινλανδός Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ ο Αλόνσο είχε βρεθεί ακόμα μία φορά στο παρελθόν στην κορυφή στο Σίλβερστον, το 2006.

Από την πολ ποζίσιον ξεκίνησε ο Ουέμπερ, αλλά ο Φέτελ κατάφερε να προηγηθεί, δείχνοντας μέχρι τη μέση του γκραν πρι ότι θα τερμάτιζε και πάλι πρώτος.
Όμως, κάποια λάθη που έγιναν στο πιτ στοπ του Γερμανού, έδωσαν την ευκαιρία στον Αλόνσο να βρεθεί μπροστά και τελικά να παραμείνει στην κορυφή μέχρι το τέλος. Φέτελ και Ουέμπερ έμειναν πίσω τους, ενώ πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Χάμιλτον, ο οποίος τελικά τερμάτισε τέταρτος, μπροστά από τον Μάσα.

Ο νικητής Φερνάντο Αλόνσο παραδέχθηκε, ότι τα πάντα κρίθηκαν στο κακό πιτ στοπ του Φέτελ: «Είχε ένα πρόβλημα η Ρεντ Μπουλ στα πιτ και βρέθηκα να οδηγώ την κούρσα. Ήταν δύσκολες οι συνθήκες, λόγω της βροχής. Αλλάξαμε ελαστικά, έπρεπε να είμαστε αλάνθαστοι και τα καταφέραμε. Μόλις βάλαμε τα στεγνά ελαστικά ήμασταν πολύ γρήγοροι. Από δω και πέρα, κάθε αγώνας θα είναι σαν τελικός. Πρέπει να κερδίσουμε όλους τους αγώνες, γιατί ο Σεμπάστιαν Φέτελ τερματίζει πάντα πρώτος ή δεύτερος».

Από την πλευρά του, ο Φέτελ μίλησε για δίκαιο αποτέλεσμα: «Είχα το προβάδισμα μέχρι το πιτ στοπ. Σε γενικές γραμμές ήταν ένας πολύ καλός αγώνας υπό δύσκολες συνθήκες. Στη στρατηγική μας δεν ήμασταν πολύ επιθετικοί και πρέπει να παραδεχθούμε ότι η Ferrari μας κέρδισε δίκαια. Και δεν είναι μόνο σήμερα, η Ferrari έχει δείξει στους τελευταίους αγώνες πολύ ανεβασμένη. Πρέπει να παλέψουμε για να παραμείνουμε στην κορυφή».

Η κατάταξη στο Σίλβερστοουν:

1. Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) 1:28:41.194
2. Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) +16.511
3. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) +16.947
4. Λιούις Χάμιλτον (McLaren Mercedes) +28.986
5. Φελίπε Μάσα (Ferrari) +29.010
6. Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes) +1:00.655
7. Σέρχιο Πέρες (Sauber-Ferrari) +1:05.590
8. Νικ Χάιντφιλντ (Renault) +1:15.542
9. Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes) +1:17.912
10. Χάιμε Αλγκουερσουάρι (Toro Rosso-Ferrari) +1:19.108
11. Άντριαν Σούτιλ (Force India-Mercedes) +1:19.712
12. Βιτάλι Πετρόφ (Renault) +1:20.600
13. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Williams-Cosworth) +1 γύρος
14. Παστόρ Μαλδονάδο (Williams-Cosworth) +1 γύρος
15. Πολ Ντι Ρέστα (Force India-Mercedes) +1 γύρος
16. Τίμο Γκλοκ (Virgin-Cosworth) +2 γύροι
17. Ζερόμ Ντ’ Αμπρόσιο (Virgin-Cosworth) +2 γύροι
18. Βιταντόνιο Λιούτσι (HRT-Cosworth) +2 γύροι
19. Ντάνιελ Ρικιάρντο (HRT-Cosworth) +3 γύροι

Εγκατέλειψαν: Τζένσον Μπάτον (McLaren-Mercedes), Σεμπάστιαν Μπουέμι (Toro Rosso-Ferrari), Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber-Ferrari), Γιάρνο Τρούλι (Lotus-Renault), Χέικι Κοβαλάινεν (Lotus-Renault)

Η βαθμολογία των οδηγών (10 πρώτοι):

1. Σεμπάστιαν Φέτελ 204
2. Μαρκ Ουέμπερ 124
3. Φερνάντο Αλόνσο 112
4. Τζένσον Μπάτον 109
5. Λιούις Χάμιλτον 109
6. Φελίπε Μάσα 52
7. Νίκο Ρόζμπεργκ 40
8. Βιτάλι Πετρόφ 31
9. Νικ Χάιντφιλντ 30
10. Μίκαελ Σουμάχερ 26

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1. Red Bull 328
2. McLaren Mercedes 206
3. Ferrari 129
4. Renault 61
5. Mercedes 58
6.  Sauber Ferrari 27
7. Toro Rosso Ferrari 16
8. Force India Mercedes 12
9. Williams Cosworth 4