4 Μαΐ 2011

"Και τώρα πείτε μας για την ταμπακιέρα!" Ο Αποστολόπουλος απαντά στον Τατούλη με την έκθεση της Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου


 Ανακοίνωση του γγ Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην συν/ξη του Πέτρου Τατούλη

Αντιπαρερχόμαστε τις προσωπικές επιθέσεις και τους χαρακτηρισμούς που δέχτηκαμε στη συνέντευξη τύπου του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου... κ. Πέτρου Τατούλη, στις 4 Μαίου 2011 και γιατί χαρακτηρίζουν αυτούς από τους οποίους εκπορεύονται και γιατί στοχεύουν στη συσκότηση των γεγονότων και της πραγματικότητας.
Εξάλλου οι πολίτες της Πελοποννήσου ενδιαφέρονται για την ουσία που είναι η λύση των προβλημάτων τους, η εξυπηρέτησή τους από τις κρατικές και αυτοδιοικητικές υπηρεσίες και η ανόρθωση της χώρας. Απαιτούν από όλους μας πρώτα εμείς να σεβόμαστε και να εφαρμόζουμε πιστά και με διαφάνεια, τους κανόνες που θέτει η πολιτεία και αυτό κάνει, χωρίς εκπτώσεις, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου – Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου.
Αντί για οποιαδήποτε απάντηση δίνουμε στη δημοσιότητα την έκθεση της Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου, που εποπτεύεται από το Υπουργείο Οικονομικών και όχι από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Η έκθεση αυτή ήταν η κύρια αιτία της επιστροφής του προϋπολογισμού σε συνδυασμό με τη μη εφαρμογή των προβλεπομένων στην ΚΥΑ 3907/24-01-2011 και τη μη υπογραφή από αρμόδιο όργανο της εισηγητικής έκθεσης του  προυπολογισμού.
                                Από το Γραφείο Τύπου




ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΔΕ ΑΡΚΑΔΙΑΣ


Επί του προϋπολογισμού Περιφέρειας Πελοποννήσου οικ. έτους 2011
Με το υπ’αριθ. 11441/3554/30-3-2011 έγγραφο της Δ/νσης Οικονομικού της
Περιφέρειας Πελοποννήσου υποβλήθηκε στην υπηρεσία μας το σχέδιο
προϋπολογισμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου συνοδευόμενο από την
εισηγητική έκθεση, τον συνοπτικό τριετή προϋπολογισμό και τον πινάκα κωδικών
αριθμών δεκτικών Χ. Ε. Προπληρωμής σύμφωνα με την κυα 3907/22-02-2001 και
την εγκύκλιο αριθ. 27 του ΥΠΕΣ.Α. κ ΗΛ.Δ..


Σύμφωνα με την παραπάνω κυα καθορίστηκαν οι βασικοί στόχοι για τον
Προϋπολογισμό του 2011 σε συνδυασμό με τις γενικές οδηγίες κατάρτισης του
Κρατικού Προϋπολογισμού του 2011 όπου προβλέπεται μείωση των
καταναλωτικών δαπανών κατά 10 % τουλάχιστον .
Επίσης σύμφωνα με τις γενικές οδηγίες θα πρέπει οι προσλήψεις
προσωπικού γενικά να είναι απολύτως αιτιολογημένες και οι δαπάνες για
συμμέτοχες σε συμβούλια-επιτροπές ,για υπερωριακή απασχόληση , για
μετακινήσεις , για προμήθειες κοκ να είναι όσο το δυνατόν σε χαμηλότερα
επίπεδα.
1
Αρ. Πρ. 583
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Τρίπολη 31/03/2011
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ταχ. Δ/νση: Εθν. Αντιστάσεως 34
Πληροφορίες: Η.Κιντής
Τηλέφωνο: 2710-227045
ΠΡΟΣ: Περιφερειακό Συμβούλιο
Περιφέρειας Πελοποννήσου
Τρίπολη

Μετά την εξέταση του προϋπολογισμού έχουμε να κάνουμε τις εξής
παρατηρήσεις:

1. Η πρόβλεψη στην ομάδα 1000 των εσόδων (επιχ/ση για μισθοδοσία)
υπολογίζεται σε 74.999.974,27€ αυξημένη κατά 60% έναντι της
διαμόρφωσης του 2010 που ήταν 46.177.997,28€.
2. Η πρόβλεψη στην ομάδα 8000 (έσοδα παρελθόντων ετών) υπολογίζεται
σε 31.173.148,32€ αυξημένη κατά 310% έναντι της διαμόρφωσης του
2010 που ήταν 9.965.811,46€ ,λόγω πιθανού ταμειακού υπολοίπου.
3. Η πρόβλεψη στην ομάδα 9000 (επιχ/ση για επενδύσεις) επίσης των
εσόδων υπολογίζεται σε 2.300.050,000€ μειωμένη κατά 475% έναντι
της διαμόρφωσης του 2010 που ήταν 10.973.988,07€ , λόγω μη
σύνταξης προγράμματος Δημόσιων Επενδύσεων .
4. Στο σκέλος των εξόδων δεν έχει τηρηθεί σε όλες τις δαπάνες η μείωση
του 10% που αναφέρεται στο άρθρο 4 της κυα 3907/2011 όσον αφορά
τις καταναλωτικές δαπάνες όπου στην ομάδα 1500 (καύσιμα-λιπαντικά)
υπάρχει αύξηση 3% έναντι του 2010.
5. Στα έσοδα δεν έχει προβλεφθεί επιχορήγηση για την δακοκτονία της
Περιφερειακής Ενότητας Κορινθίας. Επίσης δεν έχει προβλεφθεί
επιχορήγηση για την αποζημίωση ιατρών για εξέταση υποψηφίων
οδηγών για την Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας, Κορινθίας και
Αργολίδας.
6. Κατά την γνώμη μας για τα λοιπά ίδια έσοδα έχει γίνει αισιόδοξη
πρόβλεψη που όμως δεν επηρεάζει σημαντικά το σύνολο των εσόδων.
7. Ο τριετής προϋπολογισμός παρουσιάζει ετήσια αύξηση 3% από έτος σε
έτος ,ποσοστό που δεν προκύπτει από κάποια εγκύκλιο ή διάταξη
νόμου.
8. Διαπιστώθηκε η μη ύπαρξη ταμειακού υπολοίπου από την Περιφερειακή
Ενότητα Κορινθίας.
9. Θα πρέπει μετά την 31.03.2011 να προσδιοριστούν τα ακριβή ταμειακά
υπόλοιπα των πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και να ενταχθούν
στον προϋπολογισμό του 2011 με την πρώτη τροποποίηση και
σύμφωνα με το άρθρο 6 της κυα 3907/2011.
10. Κατά την γνώμη μας θα έπρεπε στο σχέδιο του προϋπολογισμού να
υπάρχει προσάρτημα με τις υποχρεώσεις παρελθόντων ετών των πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων πράγμα που σημαίνει ότι έχει
υποεκτιμηθεί στο σκέλος των εξόδων.
11.Θα πρέπει μετά την οριστικοποίηση των εσόδων από Κρατική
Επιχορήγηση και από ΚΑΠ να αναμορφωθεί ο προϋπολογισμός με τα
πραγματικά δεδομένα.
12. Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 38 του ν.2362/95 η έκδοση
Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής επιτρέπεται σε περιπτώσεις
επείγουσας υπηρεσιακής ανάγκης και μετά από αιτιολογημένη
απόφαση. Επομένως για λόγους ομοιόμορφης αντιμετώπισης θα πρέπει
να αναμορφωθεί ο σχετικός πίνακας και να είναι ενιαίος ως προς τους
ΚΑΕ που θα γίνονται δεκτικοί Χ. Ε. Προπληρωμής.


Ο Προϊστάμενος ΥΔΕ
Πασπάλας Γεώργιος