19 Σεπ 2010

Π.ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ :"ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ"


Αίσθηση έχουν κάνει οι δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Μπεγλίτη στον συνάδελφο Γιώργο Γουγά για την υποψηφιότητα του Πέτρου Τατούλη την οποία στηρίζει το ΠΑΣΟΚ.
Ο υπουργός συγκεκριμένα είπε τα εξής:
"Εγώ στην ζωή μου έχω μάθει να υπερασπίζομαι αρχές και αξίες να υπερασπίζομαι την πολιτική και την ιδεολογία της πολιτικής παράταξης και του κινήματός μου. Είχα και έχω την ευθύνη και την υποχρέωση να διατυπώνω ελευθέρα τη δημοκρατική μου άποψη, ακόμα κι αν αυτή η άποψη είναι αντίθετη προς την πλειοψηφούσα άποψη. Πιστεύω ότι οι πολίτες, ως ώριμοι και δημοκρατικοί πολίτες, αξιολογούν τις υποψηφιότητες και τις αποφάσεις και βεβαίως τοποθετούνται κινούνται υποστηρίζουν ή απέχουν από αποφάσεις.
Εγώ υποστηρίζω την πλειοψηφούσα απόφαση του κινήματός μας. Εύχομαι να διαψευστώ, αν και υπάρχουν ακόμα και σήμερα σημαντικά προβλήματα και ερωτηματικά, γύρω από αυτή την υποψηφιότητα και γύρω από αυτή την απόφαση. Εγώ δεν μασάω τα λόγια μου εγώ δεν πρόκειται να ανέβω στο ίδιο μπαλκόνι με το ΛΑΟΣ, παραμένω στην θέση μου αυτή θα υποστηρίξω όμως και θέλω να σας το πω αυτό, τον αντιπεριφερειάρχη μας τον Γιώργο Δέδε στην Κορινθία δίνοντας μια μεγάλη μάχη ,με έναν στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη του τόπου μου»(ΠΗΓH:ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ )
Η δήλωση σαφέστατα προβληματίζει το στρατηγείο του Πέτρου Τατούλη ,αλλά έχουμε την άποψη πως οι καλά γνωρίζοντες τον Μπεγλίτη θα έπρεπε να ανέμεναν μια τέτοια τοποθέτηση .Ο λόγος του είναι πάντα σαφής και ξεκάθαρος και σίγουρα αυτήν την στιγμή "δεν θα στογγύλευε τις γωνίες" για χάρη της όποιας κομματικής στήριξης ,πόσο μάλλον όταν εξακολουθεί να διαφωνεί ιδεολοπολιτικά με την συγκεκριμένη επιλογή .Οι πολιτικάντικοι ακροβατισμοί δεν πανε στον Μπεγλίτη και για μια ακόμη φορά ,αποδεικνύει το ιδιαίτερο πολιτικό του βάρος ..