"Η ανακούφιση" των επισκεπτών ξεκινά από την πρώτη τους ανάγκη και ακουμπά, ως φαίνεται στην καμπάνια για τον τουρισμό του ...MYTHICAL PELOPONNESE.Μέχρι να φτάσουμε στον στρατηγικό σχεδιασμό θα περάσουν πολλά χρόνια ως φαίνεται.
Αναρωτιέται κανείς κατόπιν αυτής της "τεράστιας επιτυχίας" πού απευθύνονταν οι επισκέπτες τόσα χρόνια χωρίς ένα wc στην μέση του πουθενά;
Τώρα στα σοβαρά, πείτε μας τι γίνεται με την Διώρυγα και ποιο το χρονοδιάγραμμα του ανοίγματός της γιατί αν η αναπτυξιακή πολιτική της πύλης της Πελοποννήσου, είναι ένα κιόσκι και 2 τουαλέτες τότε οι εργαζόμενοι στην ΑΕΔΙΚ, οι επιχειρηματίες της περιοχής και οι Αυτοδιοικητικοί θα πρέπει να αρχιζουν να ανησυχούν!