6 Ιουν 2020

Greek summer is a state of shock


Αίσθηση σε όλο τον κόσμο έχει προκαλέσει το σποτ του ελληνικού τουρισμού, αφού δείχνει μια έρημη παραλία με έναν μόνο άνθρωπο, που είναι σαν ναυαγός, που περιμένει να τον σώσουν.
Αυτή ακριβώς είναι η κατάσταση των επαγγελματιών του τουρισμού στην Ελλάδα σήμερα. 


Κάποιοι κατηγορούν τον Μητσοτάκη, πως ανέθεσε την καμπάνια σε κάτι φίλους του, που αντέγραψαν το σλόγκαν της Lancaster για τα αντηλιακά (και όντως αυτό έκαναν), αλλά το σλόγκαν της Lancaster είναι από το 2014, αφού οι άνθρωποι της Lancaster είναι έξυπνοι και ξέρουν, πως φέτος δεν θα πουλήσουν και πολλά αντηλιακά.

Όπως μαθαίνουμε από το σποτ, το ελληνικό καλοκαίρι είναι να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, οπότε αυτόν τον έρμο στην παραλία μάλλον δεν τον αγαπάει κανείς και έχει μείνει ξέμπαρκος, ενώ η λήψη γίνεται με drone, γιατί, αν τον πλησιάσεις σε λιγότερο από δυο μέτρα, μπορεί να τα κακαρώσεις.

Βέβαια, το σποτ συνεχίζει και αναφέρει, πως ελληνικό καλοκαίρι είναι να συνδέεσαι με τη φύση, οπότε κάτσε εκεί στην ερημιά και μπορεί να σκάσουν τίποτα γελάδια ή να σου την πέσουν φίδια και σκορπιοί.

Επίσης, όπως αναφέρεται, ελληνικό καλοκαίρι είναι να είσαι ελεύθερος, οπότε δεν λέει να έρθεις στην Ελλάδα και να μπλέξεις με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, τις μάσκες και τα αντισηπτικά (άσε που μπορεί να σου κάτσει και καμιά καραντίνα και να είσαι κλειδωμένος στο δωμάτιο), γιατί δεν θα είσαι και πολύ ελεύθερος.

Το σποτ εξηγεί, πως το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι ο ήλιος και η θάλασσα αλλά μια ψυχική κατάσταση, και παροτρύνει τους τουρίστες να το ζήσουν όπου κι αν είναι· δηλαδή και στη χώρα τους.

“Έλα, μωρέ, μια ιδέα είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Κάτσε στο Μόναχο και θα είναι σαν να είσαι στην Κρήτη.”

Πρέπει να είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκόσμιου τουρισμού, που μια χώρα κάνει καμπάνια, χωρίς να καλεί τους τουρίστες να την επισκεφτούν.

Πάλι καλά που το σποτ δεν λέει στους τουρίστες: “Μην έρθετε στην Ελλάδα φέτος, γιατί μπορεί να μας κολλήσετε τίποτα αρρώστιες”.

Βέβαια, αυτό μπορεί να είναι το επόμενο μήνυμα του ελληνικού τουρισμού, αφού, αν σκάσουν τίποτα τουρίστες με κορωνοϊό και κολλήσουν τους μπαρμπάδες στις ταβέρνες, θα ζήσουμε πολύ όμορφες στιγμές στα ελληνικά νησιά και το ελληνικό καλοκαίρι από state of mind θα γίνει state of shock.

Επίσης, ένα καλό μήνυμα θα ήταν: “Να πάτε στην Ισπανία και στην Ιταλία φέτος, και, αν επιζήσετε, ελάτε του χρόνου στην Ελλάδα”.

Σύμφωνα με το σποτ για τον ελληνικό τουρισμό, το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια ιδέα.

Και η πείνα που θα πέσει μια ιδέα είναι.

(Λογικά, το επόμενο σποτ για τον ελληνικό τουρισμό θα λέει στους τουρίστες: “Μια και δεν θα έρθετε στην Ελλάδα, στείλτε τουλάχιστον τίποτα λεφτά”.)


ΠΗΓΗ: pitsirikos.net