Τραγέλαφος τα όσα μαθαίνουμε σε καθημερινές ιστορίες κορωνοιού.Στην ιστορία αμφισβητείται η ατομική ευθύνη, μετέπειτα η κοινωνική ευθύνη του πολίτη και από την άλλη "το αψυχολόγητο χάος" των αρμοδίων υπηρεσιών. Διαβάστε λοιπόν!
Ανησυχία έχει δημιουργηθεί μετά την είδηση πως μια 55χρονη υπάλληλος μεγάλης δημόσιας υπηρεσίας επισκέφτηκε τον γιατρό της υπηρεσίας της λέγοντάς του πως για έξι ημέρες έχει πυρετό, διάρροια και αισθάνεται μεγάλη κόπωση. Ο γιατρός με την σειρά του την ενημέρωσε ότι έχει συμπτώματα κορονοϊού και της υπογράμμισε πως πρέπει να παραμείνει στο ιατρείο του προκειμένου να καλέσει τον ΕΟΔΥ, αλλά και να πραγματοποιηθεί απολύμανση στο γραφείο της.
Η 55χρονη φέρεται να είπε ότι δεν είχε κάτι σοβαρό και έκανε γνωστή την πρόθεσή της να φύγει. Τότε ο γιατρός της υπηρεσίας επέμεινε να παραμείνει εκεί, ώστε να γίνει η απολύμανση του γραφείου, λέγοντας μάλιστα ότι ίσως χρειαστεί να γίνει απολύμανση και σε όλους τους χώρους της υπηρεσίας που απασχολεί περισσότερους από χίλιους υπαλλήλους.
Η ίδια στη συνέχεια είπε στον γιατρό ότι είχε επικοινωνήσει με τον ΕΟΔΥ, μια βδομάδα πριν και της είπαν να μην ανησυχεί. Στη συνέχεια ο γιατρός τηλεφώνησε ο ίδιος στην ΕΟΔΥ και μετά από λίγο κατέφθασε στην υπηρεσία ασθενοφόρο, προκειμένου να την παραλάβει. Μέσα στο ασθενοφόρο, στο δρόμος προς το νοσοκομείο, η 55χρονη φέρεται να είπε στο πλήρωμα ότι δεν θέλει να πάει στο νοσοκομείο γιατί δεν έχει τίποτα. Στην ερώτηση, από το προσωπικό του ΕΚΑΒ, για τον τρόπο που μετακινείται τις τελευταίες μέρες, η γυναίκα απάντησε ότι πραγματοποιεί τις μετακινήσεις της με τον Προαστιακό.
Φτάνοντας στο νοσοκομείο ΚΑΤ οι γιατροί την ενημέρωσαν ότι πρέπει να παραμείνει στο νοσοκομείο ώστε να πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις που πρέπει. Η ίδια επέμενε επιθυμεί να φύγει με τους γιατρούς να μην μπορούν αν την μεταπείσουν, με αποτέλεσμα να υπογράψει μια υπεύθυνη δήλωση και να φύγει.
Αργότερα, έγινε η αναζήτησή της, από τις υγειονομικές Αρχές και όπως προέκυψε είχε ξεχάσει το κινητό της στην υπηρεσία όπου δουλεύει. Στην προσπάθεια αυτή διαπιστώθηκε ότι η υπηρεσία δεν είχε όλα τα στοιχεία της για να επικοινωνήσει μαζί της. Μάλιστα το ένα σταθερό τηλέφωνο που είχε δηλωθεί από την 55χρονη ήταν λάθος και επί πέντε ώρες έψαχναν τα ίχνη της. Για όλα αυτά ενημερώθηκε ο διοικητής του ΚΑΤ ο οποίος με προσωπικές του ενέργειες επικοινώνησε τόσο με την υπηρεσία της κυρίας και με τον ΕΟΔΥ και την Πολιτική Προστασία.
Ο διοικητής του ΚΑΤ είχε στείλει μήνυμα στο κινητό της λέγοντάς της να επικοινωνήσει μαζί του. Περίπου στις 17:00 η 55χρονη εντοπίζεται.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η παθολόγος του ΚΑΤ που είχε υποδεχτεί την 55χρονη στον χώρο αναμονής των ύποπτων κρουσμάτων, προηγουμένως, εκμαίευσε μια σημαντική πληροφορία, καθώς η δημόσια υπάλληλος ανέφερε πως θα μεταβεί να κάνει το τεστ στο νοσοκομείο Κορίνθου.
Ο διοικητής είχε προνοήσει να ενημερώσει το νοσοκομείο αν εμφανιστεί να την κρατήσουν και εν τέλει Περίπου στις 17:00 η 55χρονη εντοπίζεται στο νοσοκομείο Κορίνθου.
Πλέον αναμένονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων ώστε να διαπιστωθεί αν είναι κρούσμα κορονοϊού ή όχι.