Αυτή τη στιγμή ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα γνωρίζει, πόσους αναπνευστήρες έχει το κάθε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης, πόσες μάσκες έχουν μείνει στα νοσοκομεία της Βόρειας Ιταλίας, πόσες κλίνες ΜΕΘ είναι κατειλημμένες στη Μαδρίτη, από ποιό νανοϋλικό...
είναι φτιαγμένες οι μάσκες, που χρησιμοποιούν οι γιατροί στη Γερμανία, πόσα παράθυρα έχει το δωμάτιο στο οποίο νοσηλεύεται ο Μπόρις Τζόνσον, πόσες ελλείψεις έχει το Σύστημα Υγείας της Γαλλίας. Γνωρίζει, ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν κενά σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.
Γνωρίζει, αφού επαναλαμβάνεται κάθε μέρα στις 18:00, ότι έχουν εγκριθεί νέες προσλήψεις, αλλά δε γνωρίζει αν έχουν γίνει. Γνωρίζει ότι στην Ελλάδα όλα λειτουργούν ρολόϊ. Όλα πάνε καλά και αν οι φωνές κάποιων με λευκές στολές, που λένε πόσο απροστάτευτοι είναι κάθε μέρα, τύχει ποτέ να φτάσουν στα αυτιά του τηλεθεατή/ακροατή/αναγνώστη, αυτό είναι φυσιολογικό, αφού κι αυτοί είναι κουρασμένοι, δίνουν μάχη, είναι ήρωες, ε θα πουν και μια κουβέντα παραπάνω βρε αδερφέ!
Ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα γνωρίζει, ότι στις ΗΠΑ έχουν ήδη καταγραφεί 10 εκατομμύρια νέοι άνεργοι, στην Ισπανία επίσης ο αριθμός έγινε επταψήφιος, στην Ιταλία δεν βγαίνουν στα μπαλκόνια, γιατί πλέον αντιμετωπίζουν όλο και περισσότεροι βιοποριστικό πρόβλημα. Γνωρίζει, επίσης, ότι στην Ελλάδα όλα είναι καλά, δεν υπάρχει κανένας νέος άνεργος, όλοι θα πέσουν στο δίχτυ προστασίας των 800 ευρώ, θα είναι δύσκολα τα πράγματα για όλους αλλά στο τέλος θα τα καταφέρουμε, αφού η κυβέρνηση (που ο θεός να μας κόβει χρόνια να της δίνει μέρες) είναι η καλύτερη, το λέει και το Μπλούμπεργκ, και τα Νέα και η Καθημερινή και ο Γαϊτάνος.
Ο μέσος τηλεθεατής έχει παρακολουθήσει πολλές συνεντεύξεις από Έλληνες γιατρούς, που εργάζονται στο εξωτερικό, έχει δει άπειρα ρεπορτάζ από τους επικεφαλής των ΕΟΔΥ και των Νοσοκομείων όλου του κόσμου εκτός από της Ελλάδας. Μάλλον δεν γνωρίζει καν, ότι στο τιμόνι του ΕΟΔΥ και στις Διοικήσεις των Νοσοκομείων βρίσκονται άνθρωποι που έχουν τόση σχέση με τη Δημόσια Υγεία, όση ο Τσιάρτας με την παγκόσμια προλεταριακή επανάσταση. Ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα έχει ακούσει άπειρες ώρες παράδοσης Εισαγωγή στη Λοιμωξιολογία και Επιδημιολογία Ι από τον καθηγητή Τσιόδρα, έχει παρακολουθήσει τον sexy σφίχτη Χαρδαλιά να τον μαλώνει σε ζωντανή μετάδοση, αλλά δεν ξέρει για ποιο λόγο, αν αρρωστήσει, θα πρέπει να πάρει οδηγίες από τηλεφωνητές, οι οποίοι μέχρι προχτές μπορεί να πουλούσαν πακέτα κινητής τηλεφωνίας ή να έδιναν οδηγίες εγκατάστασης εκτυπωτών.
Ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα γνωρίζει ακριβώς, πόσο επικίνδυνο είναι το γεγονός, ότι ένας πρόσφυγας έφυγε από το καμπ που διέμενε, αλλά δεν γνωρίζει, πόσο… απαραίτητος για τη δημόσια υγεία είναι ο εγκλωβισμός δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων σε σκουπιδότοπους, ούτε πόσο σημαντική ήταν η απόφαση να αδειάσουν οι φοιτητικές εστίες.
Ο μέσος τηλεθεατής γνωρίζει, πόση ώρα περνάει διαβάζοντας ή ποια είναι η αγαπημένη σειρά του πρωθυπουργού, αλλά δεν γνωρίζει πόσο από το μισθό του θα χάσει, όταν και αν επιστρέψει στην εργασία του. Γνωρίζει, ότι δεν θα πάει στο χωριό του για Πάσχα, αλλά δεν γνωρίζει, ότι οι κατασκευαστικές εταιρίες που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πάρουν τα εκατομμύρια τους ζεστά.
Ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα δεν βλέπει δημοσιογράφους να παραβιάζουν κάθε έννοια δεοντολογίας, ιατρικού απόρρητου, μέτρων προστασίας, αλλά μαχητές της ενημέρωσης που ποτέ δεν παρουσιάζουν μια διαστρεβλωμένη εικόνα της πραγματικότητας, αντίθετα δείχνουν τους ασυνείδητους να περπατάνε στην παραλία, τον ηλικιωμένο να επιτίθεται (!) στους άνδρες της Δημοτικής Αστυνομίας και τους δολοφόνους-ηλικιωμένους να διασπείρουν τον ιό στις τράπεζες.
Ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα δεν βλέπει γιατρούς που είναι στην πρώτη γραμμή να αγωνίζονται, να παλεύουν εν μέσω της πιο κρίσιμης μάχης των καιρών μας για δημόσια και δωρεάν υγεία για όλους, για προσλήψεις ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, για εξοπλισμό των νοσοκομείων και των πρωτοβάθμιων κέντρων υγείας, ώστε να μην πεθαίνουμε σε κάποιο ράντζο, αλλά βλέπει μερικούς συνδικαλιστές, που συνωστίζονται και δεν φοράνε μάσκα.
Ο μέσος τηλεθεατής στην Ελλάδα δεν γνωρίζει, ότι ο ιός της προπαγάνδας είναι μεταδοτικότερος από κάθε COVID και δυστυχώς οι μάσκες για την προστασία από αυτόν απαιτούν ενεργοποίηση, προβληματισμό, σκέψη, δράση, μήπως και πέφτοντας η καμπύλη της πανδημίας ανέβει η καμπύλη της ζωής.
ΠΗΓΗ: www.katiousa.gr