19 Ιουν 2016

Θα είμαι έτοιμος! (VIDEO)

  
H δεύτερη συνεχόμενη ήττα από νεαρό και άπειρο στο χόρτο τενίστα, δεν προβληματίζει τον Ρότζερ Φέντερερ, ο οποίος έχει πολλά θετικά να μαζέψει τις προηγούμενες δύο εβδομάδες, που θα τον βοηθήσουν να παρουσιαστεί...
 
 έτοιμος στο Wimbledon Championships!

Πολύ σκληρή δουλειά περιμένει τον Ρότζερ Φέντερερ τις επόμενες 10 ημέρες, προκειμένου να βελτιώσει συγκεκριμένους τομείς του παιχνιδιού του και να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός στα αγαπημένα του γήπεδα στο All England Club.

Ο 34χρονος Ελβετός, φαινόταν απογοητευμένος μετά την ήττα στα τρία σετ από τον Αλεξάντερ Ζβέρεφ για τα ημιτελικά του Gerry Weber Open, όμως θέλησε να δει τη θετική πλευρά της τωρινής του κατάστασης, δίνοντας 7 αγώνες τις τελευταίες δύο εβδομάδες με ρεκόρ 5 νίκες και 2 ήττες.

"Σε σχέση με το πως αισθανόμουν πριν 3-4 εβδομάδες, είμαι πολύ καλύτερα τώρα. Σίγουρα μετά από μια ήττα δεν είναι εύκολο να κάνεις ανάλυση και να πεις πως αισθάνεσαι ή πόσο τέλεια είναι τα πράγματα, όμως, μπορώ να πω, ότι πηγαίνω απ'το καλό στο καλύτερο".

"Πιστεύω, ότι είναι λίγα πράγματα που πρέπει να δουλέψω, για να παίξω ακόμα καλύτερα. Ελπίζω να έρθει σύντομα αυτό και ξέρω ότι πρέπει να δουλέψω πολύ σκληρά τις επόμενες 10 ημέρες. Τώρα χρειάζομαι λίγη ξεκούραση. Έπαιξα πολύ τένις τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Ήταν εφτά ματς σε διάστημα 9-10 ημερών. Ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν. Τουλάχιστον τώρα ξέρω, που είναι το παιχνίδι μου και τι χρειάζεται να κάνω" τόνισε χαρακτηριστικά ο Φέντερερ μετά το 7-6(4), 5-7, 6-3 απ'τον 19χρονο Ζβέρεφ.

Ήταν η πρώτη ήττα για τον Φέντερερ από 19χρονο αντίπαλο μετά από 11 χρόνια, όταν ο Ράφαελ Ναδάλ τον είχε νικήσει στο Μαϊάμι το 2005 ενώ την προηγούμενη εβδομάδα είχε ηττηθεί στα ημιτελικά της Στουτγκάρδης απ'τον 22χρονο Ντόμινικ Τιμ.

To μεγαλύτερο πρόβλημα που παρατηρήθηκε στο παιχνίδι του Ρότζερ Φέντερερ, ήταν η κίνησή του στο court και η έλλειψη ταχύτητας και έκρηξης...

Αυτό επεσήμανε και ο ίδιος ο Ελβετός...

"Μου λείπει ένα καλύτερο baseline παιχνίδι. Νομίζω, αυτό οφείλεται στην κίνηση και ότι δεν έχω αρκετά παιχνίδια. Νιώθω το σερβίς μου καλά, ενώ και οι επιστροφές μου έχουν βελτιωθεί. Η κίνησή μου ήταν λίγο καλύτερη και αυτό βελτίωσε το παιχνίδι μου από τη βασική γραμμή".

"Θα επιστρέψω πιο δυνατός στους κρίσιμους πόντους και θα πρέπει να μην έχω τόσα προβλήματα στα service game μου".

"Είμαι μια χαρά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τον τρόπο που έπαιξα, για το πως αισθάνομαι και έχω αρκετό χρόνο, για να προετοιμαστώ για το Wimbledon".

Απ'την πλευρά του, ο Αλεξάντερ Ζβέρεφ (Νο38) στον κόσμο, δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του...

"Νιώθω πολύ καλά. Έπαιξα πολύ καλά και σέρβιρα για μια ακόμη φορά εξαιρετικά. Αυτό με βοήθησε να παίξω καλά στους κρίσιμους πόντους. Είναι απίστευτο να κερδίζεις τον Ρότζερ, ειδικά στο γρασίδι. Είναι ωραίο να πετυχαίνεις μια τέτοια νίκη, λίγο πριν το Wimbledon. Είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοσή μου σήμερα" είπε ο 19χρονος Γερμανός.






ΠΗΓΗ: tennis24.gr