4 Μαΐ 2016

Η απάντηση του Βαγγέλη Γιαννακούρα στην στήλη "Ενταύθα"


•    Διαδραστικός ο χαρακτήρας της στήλης «Ενταύθα» αγαπητοί αναγνώστες από την αρχή υπήρξα σαφής… Το βήμα είναι ανοιχτό για όποιον διαφωνεί ή θέλει να παρατηρήσει το οτιδήποτε στα γραφόμενα, ο δίαυλος επικοινωνίας είναι το xristina_tsiorota@hotmail.com αλλά και η σελίδα μου στο Facebook  xristina tsiorota...
 
  ή Χριστίνα Τσιορωτά – Δημοσιογράφος. 



 Φιλοξενούμε σήμερα την απάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Βαγγέλη Γιαννακούρα για το «Ενταύθα» της 4ης Μαίου

Αγαπητή κα.Τσιορωτά αρχικά Χρόνια Πολλά για τις Άγιες Μέρες
Απαντώντας στο κείμενό σας και στα όσα σχολιάζετε, με αφορμή τη συνέντευξη τύπου παραχώρησα τη Μεγάλη Τετάρτη, μαζί με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Φάνη Στεφανόπουλο και την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Πελοποννήσου Αγγελική Πουλοπούλου, θέλω να σας επισημάνω τα ακόλουθα:
Σκοπός της συνέντευξης τύπου ήταν να ευχαριστήσω και να επαινέσω, εκφράζοντας ταυτόχρονα την ευγνωμοσύνη μου,  όλους όσοι προσέφεραν στην καμπάνια αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες και όχι να διαχωρίσω αυτούς που πρόσφεραν πιο πολλά ή πιο λίγα.
Στο πλαίσιο αυτό, έκρινα σκόπιμο, να κατονομάσω συλλόγους, φορείς, σωματεία και όχι μεμονωμένα άτομα για ευνόητους λόγους. Και φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει η ονομαστική αναφορά στις Μητροπόλεις της Αρκαδίας.
Πιστεύω πως, όταν κάποιος συμβάλλει είτε λιγότερο είτε περισσότερο σε μία πρωτοβουλία αλληλεγγύης, στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, θα πρέπει να τον ευχαριστούμε αναφέροντάς τον επώνυμα.
Η πρόθεσή μου, σαφώς και δεν ήταν να διαχωρίσω τις Περιφερειακές Ενότητες, ούτε και να βάλω την αλληλεγγύη σε ζυγαριά, αλλά σκοπός μου ήταν να ευχαριστήσω τους Αρκάδες, τους οποίους έχω και την τιμή να εκπροσωπώ.
Άλλωστε, η προσπάθεια ήταν συλλογική και η Περιφέρεια Πελοποννήσου για μία ακόμα φορά κατέστη πρωτοπόρα, όπως άλλωστε ανέφερε και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αντώνης Αυγερινός, κατά την επίσκεψή του στην Τρίπολη, για την επίσημη παραλαβή των ειδών που συγκεντρώθηκαν.
Εννοείται πως δεν μπορώ να δεχθώ τον χαρακτηρισμό «αλαζόνας» τον οποίο μου αποδίδετε, γιατί ποτέ ως τώρα, κατά τη διάρκεια της θητείας μου, ως Αντιπεριφερειάρχης, δεν έχω επιδείξει αλαζονική συμπεριφορά. Κάτι τέτοιο εξάλλου δεν με χαρακτηρίζει ούτε και στην επαγγελματική και κοινωνική μου ζωή.
Ως  Βαγγέλης απεχθάνομαι την αλαζονεία και η ζωή μου κάθε άλλο παρά αλαζονική μπορεί να χαρακτηριστεί. Αντίθετα με όσα μου καταλογίζετε ζω ταπεινά και με μετριοφροσύνη.
Σας καλώ, λοιπόν, στο σπίτι μου, ηλικίας 150 ετών, στο χωριό Αθήναιο, στο οποίο και διαμένω μόνιμα, για να σας κεράσω καφέ και να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι το λιτό μου βίο.
Με εκτίμηση
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας
Βαγγέλης Γιαννακούρας