23 Απρ 2016

Ο Ρότζερ Φέντερερ για το μέλλον...


Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη έδωσε ο κορυφαίος όλων, Ρότζερ Φέντερερ στην La Gazzetta Dello Sport, μιλώντας, μεταξύ άλλων, για το πως βλέπει το μέλλον του στο tour κι αν έχει ορίσει από τώρα την απόσυρσή του από το επαγγελματικό τένις.

 Ακόμα χαρούμενος και ευτυχισμένος με την επαγγελματική του σταδιοδρομία, δηλώνει ο Ρότζερ Φέντερερ και δεν βλέπει τον εαυτό του εκτός court, τουλάχιστον σύντομα...

Στα 34 του χρόνια, ο Ελβετός μαέστρος βρίσκεται στην κορυφή του αθλήματος και έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές, ότι μπορεί να αντιμετωπίσει και να κερδίσει τους νεαρότερους αντιπάλους του.

Όσο τον κρατάει το σώμα του και τον στηρίζει η οικογένειά του, θα είναι στο γήπεδο...

"Ξέρω ότι δεν είμαι αθάνατος... είναι φυσιολογικό και για να πω την αλήθεια, μόλις γεννήθηκαν οι κόρες μου εφτά χρόνια πριν, άρχισα να σκέφτομαι το μέλλον μου στο τένις. Όμως, το σώμα μου αντέχει και στέλνει θετικά μηνύματα παρά την εγχείρηση ενώ και η οικογένειά μου με στηρίζει και είναι χαρούμενη που ταξιδεύει μαζί μου στον κόσμο. Όταν το σώμα μου δεν αντέξει και η οικογένειά μου κουραστεί να ταξιδεύει, τότε θα σταματήσω. Όμως, δεν πιστεύω ότι αυτό θα γίνει σύντομα. Ακόμα διασκεδάζω πολύ και θα με βλέπετε για μερικά χρόνια ακόμη..." τόνισε χαρακτηριστικά ο Ρότζερ Φέντερερ, σκορπώντας ενθουσιασμό στους αναρίθμητους θαυμαστές του.

Ο Φέντερερ ρωτήθηκε και για την προσπάθεια που κάνει ο Ναδάλ, να επιστρέψει στην καλή του φόρμα, δηλώνοντας ότι δεν του προξένησε καμία απολύτως έκπληξη ο τίτλος του Ισπανού στο Μόντε Κάρλο.

"Ίσως εσείς οι δημοσιογράφοι να εκπλαγήκατε, όμως εμείς οι τενίστες καθόλου. Όταν κάποιος έχει κερδίσει 9 φορές το Γαλλικό Όπεν, εννιά φορές το Μόντε Κάρλο και έχει υπάρξει Νο1, δεν χάνει την ποιότητά του. Ίσως όλοι περιμέναμε να επιστρέψει νωρίτερα από τον τραυματισμό, όμως δεν μπορώ να φανταστώ τον Ράφα, να παίζει σε τόσο χαμηλό επίπεδο. Για μένα είναι πάντα στην κορυφή. Στο χώμα ειδικά, είναι ένας από τους top δύο ή τρεις στον κόσμο".

Όταν ο Φέντερερ ρωτήθηκε, για το ποιος από τους Ναδάλ ή Τζόκοβιτς είναι καλύτερος τενίστας στο χώμα, ο Ελβετός δεν το σκέφτηκε καθόλου...

"Ο Βασιλιάς του χώματος είναι ο Ράφα. Είναι ο player to beat. Ο Νόβακ δεν έχει κερδίσει ποτέ στο Παρίσι. Ίσως αυτή τη στιγμή να είναι το φαβορί, όμως ο Ναδάλ είναι... Ναδάλ. Είμαι χαρούμενος, που διέψευσε όσους πίστευαν, ότι δεν μπορεί να κερδίσει στο Μόντε Κάρλο" είπε ο κάτοχος 17 Grand Slam τίτλων...

Μιλώντας για τα rivalries που έχει με τον Ναδάλ και τον Τζόκοβιτς, ο μαέστρος υπογράμμισε: "Έχω κάποιες δύσκολες ήττες από τον Ράφα στην καριέρα μου. Είναι αριστερόχειρας και έπρεπε να βρω διαφορετικό τρόπο να τον αντιμετωπίσω. Ας πούμε, ότι στην αρχή ο Νόβακ ήταν ο αντίπαλός μου στα ημιτελικά και ο Ναδάλ στον τελικό. Τώρα, έχει αντιστραφεί αυτό και αυτό οφείλεται στην άνοδο του Τζόκοβιτς. Όμως, πιστεύω, ότι η αντιζηλία μου με τον Ράφα προσελκύει περισσότερο ενδιαφέρον, περισσότερους θαυμαστές".

Στην ερώτηση Grand Slam ή χρυσό στους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο Φέντερερ δεν είχε απάντηση: "Δεν μπορώ να διαλέξω. Τα Grand Slam είναι πολύ σημαντικά για εμάς, τα συζητάμε σε καθημερινή βάση. Το Roland Garros 2009 ήταν η πιο έντονη στιγμή της καριέρας μου, πιο έντονη και από το Wimbledon γιατί είχα παλέψει πολύ σκληρά γι'αυτό. Όμως, οι Ολυμπιακοί γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια και είναι κάτι διαφορετικό, εκπροσωπείς τη χώρα σου, γνωρίζεις αθλητές από ολόκληρο τον κόσμο. Δεν μπορώ να διαλέξω πραγματικά, τι θα προτιμούσα".