26 Οκτ 2015

Εικοσάχρονος επιτέθηκε στην γιαγιά του επειδή της έκοψαν τη σύνταξη


Αναταραχή στην ελληνική κοινωνία και στις ελληνικές οικογένειες έχει προκαλέσει η περικοπή των συντάξεων των παππούδων και των γιαγιάδων.
Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό στο Περιστέρι, όπου εικοσάχρονος επιτέθηκε στην γιαγιά του, επειδή δεν του έδινε το χαρτζιλίκι που του έδινε τους...


προηγούμενους μήνες.

Αρχικά, ο εικοσάχρονος ζήτησε ευγενικά τα χρήματα από την γιαγιά του αλλά, όταν αυτή δεν του τα έδωσε, ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

-Γιαγιά, φέρε τα χρήματα, γιατί έχω ραντεβού με την Μαρία. Δεν γίνεται να πάω άφραγκος στο ραντεβού.
-Παιδί μου, δεν έχω χρήματα. Μου τα πήρε ο Κατρούγκαλος.
-Ποιος είναι αυτός, έπιασες γκόμενο κωλόγρια;
-Όχι, είναι ο υπουργός Εργασίας.
-Α, δεν ξέρω εγώ από πολιτικά. Φέρε το χρήμα.
-Μα σου λέω, μου τα πήρε ο Κατρούγκαλος. Και ο Τσακαλώτος.
-Αυτός ποιος είναι πάλι;
-Ο υπουργός Οικονομικών. Καλά, πού ζεις, παιδί μου;
-Δηλαδή, ήρθαν ο Τσατρούγκαλος και ο Κακαλώτος και σου πήραν τα χρήματα;
-Όχι, έκαναν περικοπές στις συντάξεις. Πήρα λιγότερα χρήματα.
-Άρα, πήρες χρήματα, βρωμόγρια. Πού είναι;
-Όσα περίσσεψαν από τους λογαριασμούς, τα έδωσα στον πατέρα σου.
-Δηλαδή, έκοψες τα χρήματα από μένα αλλά έδωσες χρήματα στον πατέρα μου.
-Μα είναι άνεργος ο πατέρας σου. Και είναι ο γιος μου.
-Κι εγώ είμαι εγγονός σου. Εσύ δεν έλεγες πως του παιδιού μου το παιδί είναι δυο φορές παιδί μου;
-Το έλεγα. Αλλά δεν έχω χρήματα. Μου έκοψαν τη σύνταξη.
-Καλά, Τσίπρα δεν ψήφισες;
-Ναι.
-Εσύ δεν έλεγες πως θα ψηφίσεις Τσίπρα γιατί είχε ορκιστεί πως δεν θα κόψει τις συντάξεις;
-Ναι. Αλλά τις έκοψε.
-Δεν σε πιστεύω. Αυτός ο Τσίπρας φαίνεται τίμιος άνθρωπος. Αποκλείεται να είπε ψέματα. Φέρε τα χρήματα!
-Μα, δεν έχω χρήματα…

Σε αυτό το σημείο, ο εικοσάχρονος επιτέθηκε στην γιαγιά του και την πλάκωσε στις μπουνιές, αλλά ευτυχώς εκείνη την στιγμή μπήκε μέσα ο πατέρας του.

-Τι κάνεις, ρε μαλακισμένο; Θα σκοτώσεις την γριά και θα μείνουμε χωρίς σύνταξη! Κάτω τα χέρια από τη σύνταξη!
-Η μάνα σου μου λέει πως πήρε μικρότερη σύνταξη αυτό τον μήνα.
-Αλήθεια σου λέει. Και θα παίρνει όλο και μικρότερη σύνταξη. Την πατήσαμε.

Μετά από την παρέμβαση του πατέρα του, ο εικοσάχρονος ζήτησε συγγνώμη από την γιαγιά του και αποφάσισε να κατέβει σε διαδήλωση με τους φίλους του, οι οποίοι (και αυτοί) ζούσαν από τη σύνταξη της γιαγιάς τους.

Εκατοντάδες χιλιάδες νέοι είναι αποφασισμένοι να βγουν στους δρόμους και να τα κάνουν όλα λίμπα, με αίτημα να αποκατασταθούν οι συντάξεις των παππούδων και των γιαγιάδων τους.

Έξαλλοι είναι και οι γονείς των παιδιών, που βλέπουν να χάνουν την χρηματική βοήθεια που είχαν από τους γονείς τους, αφού πια οι συντάξεις δεν θα φτάνουν ούτε για να επιζήσει ο συνταξιούχος, οπότε δεν θα μπορεί να δώσει χρήματα ούτε στα παιδιά του, ούτε στα εγγόνια του.

Παιδιά και εγγόνια έχουν πάρει ανάποδες με τις περικοπές των συντάξεων και η κυβέρνηση θα βρει ενωμένη απέναντί της όλη την ελληνική κοινωνία.

Τελικά, με την περικοπή των συντάξεων ο Αλέξης Τσίπρας και η κυβέρνηση της Αριστεράς, θα φέρουν την Επανάσταση!

ΠΗΓΗ: pitsirikos.net